andralerv Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Har nettopp fått en p990i som jeg egentlig er ganske fornøyd med siden jeg hadde en k880i før den. Det jeg lurer på er at jeg tok et bilde med kameraet og skulle sette det som bakgrunn. Da fikk jeg beskjed om at bilde var for stort?? Andre SE telefoner har jo nedskalert bildene som har vært for stor før. Går det faktisk ikke ann å sette de bildene jeg tar med kameraet som bakgrunn? ?? Lurer også på om det går og overføre bokmerkene/favorittene fra internett explorer på min pc til mobilens nettleser? Og hvor er vekkerklokka/alarmen? ingen alarm funksjon på den eller? Takker for alle svar. Endret 28. januar 2007 av andralerv Lenke til kommentar
Mornet Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vekkerklokka ligger under Verktøy og Tid..der kan man velge alarmtid;) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har du brukt K880i før? P990i skalerer ikke automatisk, nei. Det du derimot kan gjøre, er å åpne bilde i bildegalleriet, velge bilde - Meny - Bruk - Rediger bilde - Meny - Rediger - Endre størrelse. Hvis du har FW versjon R7A001 eller eldre så kan du sette bilde til å passe til flipp åpen eller flipp lukket. Har du R9EA001 må du gjøre dette manuelt (av en eller annen idiotisk grunn). For FC skal oppløsningen være 240 x 209, og for FO skal den være 240 x 301 piksler Hvis du synkroniserer P990i med PC-en via PC Suite kan du få alle bokmerkene fra IE til mobiltelefonen. Du finner forrsten vekkeklokke, tid, alarmer og liknende i hurtigmenyen nederst til venstre med flippen åpnet Lenke til kommentar
andralerv Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Takker for svar. Det dukket selfølgelig opp et problem når jeg skulle synke bokmerker da gitt.... Den greier rett og slett ikke å synkronisere...får bare mislyket synk. noen løsning/tips? PS. har nyeste pc-suite og nyeste firmware på mobilen.. Need som help man Har du brukt K880i før? P990i skalerer ikke automatisk, nei. Det du derimot kan gjøre, er å åpne bilde i bildegalleriet, velge bilde - Meny - Bruk - Rediger bilde - Meny - Rediger - Endre størrelse. Hvis du har FW versjon R7A001 eller eldre så kan du sette bilde til å passe til flipp åpen eller flipp lukket. Har du R9EA001 må du gjøre dette manuelt (av en eller annen idiotisk grunn). For FC skal oppløsningen være 240 x 209, og for FO skal den være 240 x 301 piksler Hvis du synkroniserer P990i med PC-en via PC Suite kan du få alle bokmerkene fra IE til mobiltelefonen. Du finner forrsten vekkeklokke, tid, alarmer og liknende i hurtigmenyen nederst til venstre med flippen åpnet 7818035[/snapback] Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 funker alarmen når telefonen er skrudd av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå