xadox Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Heisann! Siden vista kommer i morra må jeg jo skaffe meg den og prøve den ut. Men om jeg komemr til å bruke den vet jeg ikke ennå. Derfor vil jeg gjerne ta en backup av min c:\ og føre den tilbake om jeg ikke er helt fornøyd med vista. hvordan gjør jeg det? hvilket program trenger jeg? mvh xadox Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Norton Ghost er vel eit av dei programma som kan gjere dette for deg. Der ein lager ein image av hden som er mulig å rulle tilbake til Lenke til kommentar
xadox Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 kan jeg gjøre det fra windows men norton ghost? eller fra dos? Lenke til kommentar
tfw Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 kan jeg gjøre det fra windows men norton ghost? eller fra dos? 7817242[/snapback] windows Lenke til kommentar
xadox Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 tusen takk for svar Lenke til kommentar
xadox Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 jeg likte ikke vista den kødda med alt fra drivere til programmer... hvordan skal jeg reinstallere den ghostede filen? Det står at jeg må ha symantec recovery disk noe jeg ikke har.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 då må lage den med ghost, egentlig skulle du ha gjort det før du lagde imaget. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) jeg har img fila som er på 9 gb.. får den ikke på en dvd plate... Endret 28. januar 2007 av xadox Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hehe, nå har du føkka det opp, big time! Nå må du installere OS på nytt, hva med Ubuntu? Lenke til kommentar
xadox Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 det er ikke noe stress å installere os på nytt.. men problemet er å installere alle de jævla programmene jeg trenger ubuntu er greit meg har gitt opp den siden den ikke fungerer med skjermen min.. bare fargespill på den når jeg kjører ubuntu. ellers helt greit os det Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå