liern Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har akkurat kjøpt meg en Maxtor Personal storage 3200 320 GB ekstern harddisk av denne typen: http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/m...0Storage%203200 Jeg gikk i den tro at denne har av/på knapp, men dette stemte tydeligvis ikke. Er det noen innstilling som kan gjøres på min laptop (Fujitsu Siemens Amilo M 1420) slik at den eksterne harddisken slår seg av sammen med min laptop? (Slik at jeg slipper å dra ut strømledningen bak på den eksterne harddisken når jeg skal sove - alt står på et soverom) Takk for hjelp folks! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Du kan vel montere en bryter på ledningen til harddisken? Lenke til kommentar
liern Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Du kan vel montere en bryter på ledningen til harddisken? 7817865[/snapback] Kan jo forsåvidt det, men ledningen ligger temmelig skjult, slik at det i realiteten ikke blir stort lettere enn å dra ut ledningen. Men takk for tipset. Lenke til kommentar
liern Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Learn 2 harddisk 7818353[/snapback] ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå