harald25 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 For ca 4 uker siden reinstallerte jeg hele pc'n pga den var blitt utrolig treig og full av dritt. Etter littt om og men var alt oppe og tilsynelatende i orden, men jeg fant ut at det var et temmelig irriterende problem. Når jeg skal stille lyden i winamp, så stiller den ikke bare lydene som komme fra winamp, men hele pc'n. Dette kan være utrolig irritrerende hvis jeg vil f.eks. høre lyden i et spill mens jeg hører på musikk. Også er det temmelig irriterende når jeg kommer inn på en eller annen internettside med lyd og det plutdselig er kjempehøy siden jeg har stillt lyden i winamp. Noen som kanskje vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg vet at volumkontrolleren er delvis styrt av hvilken output plugin du har valgt. Du kan jo prøve å velge en annen output plugin og se om det fikser seg. Du kan også eksperimentere med volumkontrollerinnstillingene for hver plugin. Du kan endre plugin og innstillinger på Options - Preferences - Plug-ins - Output Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå