NissanSkyline Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg maser på foreldrene mine om ny bil. Det må være snakk om en stasjonsvogn. Noen no forslag. ikke over 300 000. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Helt ny Passat, undermotorisert blir det nok, forøvrig god bil. Eller hvorfor ikke en brukt Passat med stor sterk dieselmotor? Ville vært mine valg. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Svogeren min har en skikkelig fin mercedes stv 2002mod.Sort med tonede ruter,senket og 18" felger.Veldig tøff. Endret 28. januar 2007 av tunam85 Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Peugeot 406 stv. kan jo også være ett alternativ... EDIT: Pappa har en 406 HDI Stv. med diesel motor 110HK, går meget bra synes jeg, og er veldig god å kjøre... Endret 28. januar 2007 av Trussl Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg ville sett litt på Audi A6 eller A4. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Saab 9-5 3.0TiD. Har ikke kjørt 9-5, men har kjørt en '06 9-3 Aero, og den var supersmuud. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...pos=16&tot=3625 Ford Mondeo 2.0 TDCI. Ser forholdsvis bra ut, og går vel helt greit. Litt kjedelig, though. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...pos=26&tot=3625 Volvo V50. En bil jeg har kjørt mye, og som kan anbefales. God å kjøre, 2-literen går helt brukbart (136 hester hvis jeg ikke husker feil). Og Volvos skinnseter er noen av de beste i hele verden! Problemet er kanskje at den blir litt liten som familiebil. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...tot=3625&page=2 Da kan man heller se på denne. Volvo V70, med Volvos velkjente 5-sylindrea dieselmotor. Har ikke prøvd noen av Volvos modeller med den gamle versjonen av D5 (163 hk), men jeg kjørte 150 mil med en S80 D5 forrige uke (185 hk). V70 er nok hakket over V50 hva komfort angår, og det samme gjelder størrelsen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...tot=3625&page=2 Dette var de jeg orket å lete frem nå.. Du skal ikek se bort fra at jeg kommer med en liten update en dag jeg ikke har så mye å gjøre. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 163-hestern går forholdsvist bra mtp vekt og effekt. Har ikke kjørt selv, men har observert fartsressurser med full bil, for å si det slik. Mondeo er vel kjent som en av de mest velkjørende bilene i klassen, forøvrig. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Volvo V50 anbefales, og det er imo nok med 1.6 diesel. Denne motoren drar mer enn nok, men den er riktig nok ikke noe for de fartsgale. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Far og en del andre hadde V50-er som leiebil i helga, de kjørte dem på glatt føre, og samtlige komenterte at dem slapp lett bak. Var selv ikke med på denne turen, men alle førerne er vandt med glatt føre Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har ikke lagt merke til at den slipper så lett på glatt føre. Jeg vet ikke om du får de levert uten DTSC (Traction control-systemet til Volvo), men med dette er det ikke noe problem. Det er selvfølgelig mulig å FÅ den til å slippe. Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Far og en del andre hadde V50-er som leiebil i helga, de kjørte dem på glatt føre, og samtlige komenterte at dem slapp lett bak. Var selv ikke med på denne turen, men alle førerne er vandt med glatt føre 7830645[/snapback] Vi har en V50 og når du sier det så slipper den faktisk med baken. Det er likevel ikke noe stort problem, elektronikken henter den inn ganske kjapt. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 som sakt, jeg var ikkje med, men i følge søsteren min, var det 8 biler i følget, alle V50, og i følge min far, som kjørte, mente alle førerne at dem slapp lett bak. Siden det var leiebiler er det ikke utenkeligt at dem var av aller billigste sort. Den min far hadde var en 1.6 diesel, som han mente var helt passe i den bilen Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg maser på foreldrene mine om ny bil. 7816950[/snapback] Skal de ha nybil eller bruktbil? Hobbyer? Hytte? Langt til jobb? Håndverker? Noe de ikke vil ha? Endret 31. januar 2007 av buskmann Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå