Gå til innhold

Hvordan få irriterende sang bort fra hjernen?

JacEr

Anbefalte innlegg

Slikt pleier å gå bort av seg selv, men ikke denne gangen. Jeg går på tredje dagen med manamana på hjernen, synger på den konstant, og jeg gjør meg selv og omgivelsene sprø. Er det noen som har noen tips som er litt mer brukervennlige enn å skalle hodet i veggen til bevisstløsheten trer inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slikt pleier å gå bort av seg selv, men ikke denne gangen. Jeg går på tredje dagen med manamana på hjernen, synger på den konstant, og jeg gjør meg selv og omgivelsene sprø. Er det noen som har noen tips som er litt mer brukervennlige enn å skalle hodet i veggen til bevisstløsheten trer inn?

7816936[/snapback]

Du er doomed!

Prøv å hør massevis på noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Huh det minte meg på:

m20070127.gif

Nynnet på denne resten av dagen på jobb :D

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Går vel over, skal du se ;o

Mye verre med meg..

Hrm. Hadde en spritney bears sang sommeren 2005 på hjernen konstant i noen få dager. Jeg fikk ikke sove de to første nettene :cry:

Så hadde jeg "Burn" av Usher på hjernen hele døgnet i tre uker. Noe av det verste jeg har opplevd.

Nei, jeg lukka den videon sånn halvveis for å ikke få den på hjernen, sjallabais.

Lenke til kommentar
Går vel over, skal du se ;o

Mye verre med meg..

Hrm. Hadde en spritney bears sang sommeren 2005 på hjernen konstant i noen få dager. Jeg fikk ikke sove de to første nettene :cry:

Så hadde jeg "Burn" av Usher på hjernen hele døgnet i tre uker. Noe av det verste jeg har opplevd.

Nei, jeg lukka den videon sånn halvveis for å ikke få den på hjernen, sjallabais.

7818827[/snapback]

Er værre å nynne: "Fergielishes, i make the boys go wild wild. . . Fergielishes step, fergielishes step, fergilishes stepblablabla. . .

Nynte på det i over en mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...