venomzorg Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 har fått meg ny Samsung 20" LCD Syncmaster 204B. men på 1600x1200 i oppløsning flimrer det når jeg ser på filmer, alt annet ser OK ut, noe dårlige farger syntes jeg men lever med det. men som sagt på full oppløsning flimrer filmer endel, mest i kantene, skrur jeg ned til 1280 blir det bra igjen. tips? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fargene kan vel stilles? har selv 22" 'en (225BW) og saa litt blasst ut intil jeg fikk stilt inn fargene med Magic tune (hvis skjermen din stoetter det) gjelder flimringen Divx filmer? DVD? osv... har selv 0 flimring.. Fortsetter problemet, ville jeg kontaktet samsung aa spurt de om de kjenner til problemet eller om det er en feil... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Fargene kan vel stilles? har selv 22" 'en (225BW) og saa litt blasst ut intil jeg fikk stilt inn fargene med Magic tune (hvis skjermen din stoetter det) gjelder flimringen Divx filmer? DVD? osv... har selv 0 flimring.. Fortsetter problemet, ville jeg kontaktet samsung aa spurt de om de kjenner til problemet eller om det er en feil... 7817149[/snapback] divx og xvid osv ja, har ikke prøvd dvd film. men merkelig at når jeg skrur til 1280 blir det borte med en gang, så jeg syntes det virker som at skjermen ikke klarer 1600 så bra som den skal.. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hvordan fungerer spill på den oppløsningen? Sett i forhold til film burde det være samme problematikk her også? Har du mulighet til å forsøke VGA kabel 1600x1200 60Hz? Har du forsøkt en annen player, f.eks. VideoLAN på www.videolan.org, for eventuelt utelukke codec-problematikk? Endret 28. januar 2007 av Boye Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 de skjermene er feilprodusert i mengder. fins flere tråder om det her og hvis du googler.jeg hadde og en slik. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Hvordan fungerer spill på den oppløsningen? Sett i forhold til film burde det være samme problematikk her også? Har du mulighet til å forsøke VGA kabel 1600x1200 60Hz? Har du forsøkt en annen player, f.eks. VideoLAN på www.videolan.org, for eventuelt utelukke codec-problematikk? 7820144[/snapback] har ikke prøvd spill enda, spiller veldig skjeldent. jeg skal prøve ut vga kabel snart, skal snart formatere så da skal jeg feilsøke litt i samme sleng. jeg bruker vlc, men kan daikke være codec problem når det går helt fint på 1280*1024 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå