SKAÐI Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er nå såpass spysyk at uansett hva jeg drikker eller spiser kommer det opp igjen etterpå... Jeg har og fått kjempevondt i ryggen av å ligge i senge heile dagen, men har ikke energi til noe anna Prøvd dop, men det funker ikke Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Prøv å spy mer.... Prøvd "dop" ? Smart.. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Cola uten kullsyre;) Unngå melkeprdukter. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vann eller farris fungerer fint. Spis ørlitt potetgull eller fruktbiter eller noe som frister deg. For all del, ikke bruk dop. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror han mener dop, som kvalmestillende. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror han mener dop, som kvalmestillende. 7824886[/snapback] Dop, som i narkotikum? Det bør man ikke bruke. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er jeg enig i Men mange kaller vanlige medisiner for dop. Dog, det hadde passet bra med noen hermetegn hvis det var tilfellet Beste rådet jeg kan gi deg er å legge deg til å sove og vente på at det går over. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Spy så fort du får sjansen, MEN husk at du MÅ holde pusten eller ivhertfall skylle kjeften med masse vann rett etterpå. (slik at du ikke får flere oppstøt) Det mest kvalmende som fins er spy, og dermed er det viktig at du ikke smaker, eller lukter det. Ha gjerne en cola klar, etter at du har skylt munnen. Pleier som regel å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå