fillefrans Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Championship Manager 00/01 hevder altså det tittelen tilsier. Kan ikke skjønne hva det skulle innebære, da dette ikke akkurat er et krevende spill for maskinen. Har et hav av ledig harddiskplass, og å stenge ned andre programmer er lite hjelp i. Noen idéer? Og er tråden riktig plassert? Måtte endre kompabilitet til Windows 98, om det har noe å si. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Tråden sier vel hardware,dette er et software problem. OK litt help google er greit. Denne siden svarer vel på det problemet. http://www.championshipmanager.co.uk/forum...?threadid=36755 Endret 28. januar 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Du må inn på ytelse og endre virtuelt minne. Høgreklikk min datamaskin > Avansert > Ytelse (Innstillinger) > Avansert > Virtuelt minne (Endre) Eg hadde det same problemet, men det forsvant når eg endra på ytelsen. Dette var riktignok Championship Manager 01 / 02, men det skulle ikkje ha noko å sei. Endret 30. januar 2007 av Plantronic Lenke til kommentar
fillefrans Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Du må inn på ytelse og endre virtuelt minne. Høgreklikk min datamaskin > Avansert > Ytelse (Innstillinger) > Avansert > Virtuelt minne (Endre) 7831360[/snapback] Se der ja! Takker så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå