OlavF Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hvilken effekt bruker man på Canon av JerryC? Edit: Her er Endret 28. januar 2007 av OlavF Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) JerryC sin versjon heter Canon Rock, Originalen heter Canon in D Major av Johann Pachelbel. Ang. hva man bruker av effekter for å spille sangen, så er det vel... vreng? edit: om du trenger tab, så finnes det til guitarpro her (tror det er han selv som har tabbet). Endret 28. januar 2007 av surbz00r Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Overdrive og delay tror jeg Uansett - jeg er så dritlei av den sangen ^^ Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har aldri hørt noe veldig på sangen, men: Distortion, Delay, Compressor og volumpedal. Muligens autoswell. Du kommer en lang vei med vreng og volumpedal. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Overdrive og delay tror jeg Uansett - jeg er så dritlei av den sangen ^^ 7817485[/snapback] Agreed' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå