Gå til innhold

Blir ikke kvitt popup?

Anbefalte innlegg

nå er det andre gangen denne uka jeg har formatert pga popup. jeg har formatert instalerte alle drivere (nettverkskortdrivere sist) instalerte avg. så nett drivere full update på det. restarta maskin. og jeg får masse pupop uten at jeg har brukt noe nettleser? hva kommer det av?

bruker firefox.

det skjer hver gang jeg har formatert. sykt iriterende. skal ikke skje. jeg vil jo ikke ha masse extra program bare for å slippe det.

slike popups som på bildet kommer opp. og sånne flyreklamer. er mektig irritert nå.

post-114170-1169997007_thumb.jpg

Endret av tfw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå er det andre gangen denne uka jeg har formatert pga popup. jeg har formatert instalerte alle drivere (nettverkskortdrivere sist) instalerte avg. så nett drivere full update på det. restarta maskin. og jeg får masse pupop uten at jeg har brukt noe nettleser? hva kommer det av?

bruker firefox.

det skjer hver gang jeg har formatert. sykt iriterende. skal ikke skje. jeg vil jo ikke ha masse extra program bare for å slippe det.

7816765[/snapback]

Vent med å sette i nettverkskabelen.. Installer alle nødvendige popupkillers, virusprogrogrammer..

Lenke til kommentar

NEI! jeg skal ikke ha noe extra program for å slippe popup. jeg formater ikke på nytt. holder med en gang idag. jeg tar altid ut kabeln/antennna på korte før jeg formaterer.

men funker ikke kommer popup fordet.

Endret av tfw
Lenke til kommentar
NEI! jeg skal ikke ha noe extra program for å slippe popup. jeg formater ikke på nytt. holder med en gang idag. jeg tar altid ut kabeln/antennna på korte før jeg formaterer.

men funker ikke  kommer popup fordet.

7816792[/snapback]

ehm? Hva er problemet med et extraprogram på 20 Mb for å bli kvitt problemet?

Lenke til kommentar

men funker ikke  kommer popup fordet.

7816792[/snapback]

ehm? Hva er problemet med et extraprogram på 20 Mb for å bli kvitt problemet?

7816812[/snapback]

det er uynødvendig å må ha det på en nyformatert maskin. skal ikke være sånn

AdBlock Plus? addon til firefox

7816810[/snapback]

hvordan skal den hjelpe meg når det kommer fra IE og IKKE FF?

Lenke til kommentar
Da er det at du bruker firefox fullstendig irrelevant, trodde at du ikke var så retard at du ikke forstod det.

Last ned Hijackthis, dette er et verktøy som gjør at du kan fjerne programmer som har koplet seg til Internet Explorer (Browser hijack)

7816908[/snapback]

jess. endelig noen som kunne svare på det.

Last ned Hijackthis, dette er et verktøy som gjør at du kan fjerne programmer som har koplet seg til Internet Explorer (Browser hijack)

7816908[/snapback]

hva mener du? :p

Lenke til kommentar

Kanskje 'original'-Windowsen din eller eventuelle programmer du bruker for å omgå aktivering/registrering er infisert? Det er faktisk eneste mulighet hvis du opplever dette på en helt fersk install som ikke engang er koblet til nett.

http://www.hardware.no/nyheter/sikkerhet/p..._trojaner/35789

Eller det kanskje rett og slett er noen 'må-ha-programmer' du installerer rett etter en fresh install som er synderen.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Kanskje 'original'-Windowsen din eller eventuelle programmer du bruker for å omgå aktivering/registrering er infisert? Det er faktisk eneste mulighet hvis du opplever dette på en helt fersk install som ikke engang er koblet til nett.

http://www.hardware.no/nyheter/sikkerhet/p..._trojaner/35789

Eller det kanskje rett og slett er noen 'må-ha-programmer' du installerer rett etter en  fresh install som er synderen.

7817005[/snapback]

KUNN jrg bruker pc'n og INGEN andre.

altså..? ikke da winbdows update?

jeg kjører IKKE vista.

Da er det at du bruker firefox fullstendig irrelevant, trodde at du ikke var så retard at du ikke forstod det.

7816908[/snapback]

Hurra. pc'n min ble jo drit treig etter jeg brukte det programmet.

hva nå?

Jeg kjører windows xp home dition 32 bit. fulgte med originalt når jeg kjøpte pc'n. skal jeg instalere windows xp professioanal kansje?

Endret av tfw
Lenke til kommentar

Har sjelden sett en bruker leve bedre opp til ikonet sitt...

En time siden du opprettet tråden, noen minutter siden du postet loggen fra Hijackthis, og du sutrer over at ingen gidder å bruke fritiden sin til å hjelpe deg. Utrolig.

Lykke til på egen hånd - du kan jo google noen av de litt morsomme .exe-filene som er i loggen - f.eks: Download Amen.exe, magicrun.exe og Junk Heart.exe

Lenke til kommentar
Har sjelden sett en bruker leve bedre opp til ikonet sitt...

En time siden du opprettet tråden, noen minutter siden du postet loggen fra Hijackthis, og du sutrer over at ingen gidder å bruke fritiden sin til å hjelpe deg. Utrolig.

Lykke til på egen hånd - du kan jo google noen av de litt morsomme .exe-filene som er i loggen - f.eks: Download Amen.exe, magicrun.exe og Junk Heart.exe

7817274[/snapback]

NÅ! skal jeg hacke det her stakkars stygge forumet håhå

Lenke til kommentar
steng tråd!?
Stenging av tråder som er av almen interresse er noe vi vanligvis lar være åpne for videre diskusjon. Dette har du fått en PM om.

Flytter også denne da det ikke er Windows som operativsystem du har problemer med, men ulike sikkerhetstiltak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...