Eirikk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg tenger noen til å skrive en liten stil på 150 ord.. Noen som melder seg frivillig..? Håper på svar... Lenke til kommentar
lostoman Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 1. Hvorfor skulle vi gjøre leksa di? 2. Hvorfor bryr du deg om fransk karakteren? den teller jo ikke(hvis det er ungdomsskolen du går på) 3. Finn en ferdig på nettet. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Den handler ikke tilfeldigvis om hva du gjorde i ferien? (Pendant mes vacances...) Etter min erfaring handler 9 av 10 franskstiler om det Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 For det første så går jeg på VGS. Og jeg vil helst ikke gå fransk om igjen. Siste året mitt nå. Har fransk B, skulle egentlig hadde C, men skolen underviser ikke i det så vil helst ikke ha det flere enn to år. Derfor skal du gjøre leksa mi.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Drit i faget, fransk suger hardt Angrer bittert på at jeg valgte det. Stryk med stil i ett dritt fag. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 For det første så går jeg på VGS. Og jeg vil helst ikke gå fransk om igjen. Siste året mitt nå. Har fransk B, skulle egentlig hadde C, men skolen underviser ikke i det så vil helst ikke ha det flere enn to år. Derfor skal du gjøre leksa mi.. 7970424[/snapback] Latterlig. Med den innstillinga og arbeidsinnsatsen fortjener du deretter. Selv HATER jeg gym på skolen, men står på så godt jeg kan ut videregående. Ikke alt her i livet er fryd og gammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå