impulzE Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er nå på 2,7ghz rock solid. MEN er skikkelig usikker på innstillinger i bios. Kjører nå FSB på 300 og multiplier på 9. Ser ikke ut til at 6multiplier x 400fsb funker engang. Hva gjør jeg galt? Har jo lyst til å kjøre ram og fsb synkront. Er det noen som kan gi meg en liten guide? Er det slik at jeg ikke kan endre multiplier på denne cpuen eller? Setter jeg multiplier til 6 og fsb til 400 prøver den å boote med 9 x 400. Skjønner ikke dette helt. På forhånd takk! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Prøv 401 FSB. At det står 9 er ant. bare en bug. Lenke til kommentar
impulzE Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Prøv 401 FSB. At det står 9 er ant. bare en bug. 7819725[/snapback] Vil vel ikke kalle det en bug når den booter i windows med 9x multiplier? Jaja får teste litt til Takk! Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har du knskje prøvd å sette oppp spenninga til MCH? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå