Gå til innhold

Legge inn Norton på nytt

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for snart tre måneder siden ny data, og det fulgte med et 3mnd prøveab. på Norton. Dette går nå ut, men det følger jo med Norton med bredbåndet mitt.

Men får å få dette, må jeg laste ned installere Norton på nytt (i følge Telenor).

Så spørsmålet mitt er, må jeg avinstallere det jeg allerede har, eller vil det nye legge seg over det gamle? Har jo fått med meg at det ikke skal være bra å ha to virusprogrammer samtidig, men gjelder det når det er fra samme leverandør?

Mvh Aw

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedetfor å legge inn igjen Norton kan du vuredere å legge inn en av de to gratis antivirusprogrammene Avast elelr AVG. Norton er kjent for å være ressurskrevende, og de to forannevnte programmene er på likt nivå når det angår virusbeskyttelse.

Lenke til kommentar

Laster du fra Telenor ned Norton Internet Security 2006 (NIS 2006) får du Anti-Virus, Anti-Spyware, Anti-Spam og Brannmur som en samlet pakke, men før nedlasting avinstaller den Norton du har nå. På mail har Telenor svart meg at NIS 2007 er klar for nedlasting en gang ut i februar, men ikke vent til da, last ned NIS 2006 nå. Når NIS 2007 kommer, laster du ned den og som vil legge seg fint oppå NIS 2006 som du altså da ikke først avinstallerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...