Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avstemmingen endte slik:

16.02 [ 8 ] [8.70%]

23.02 [ 12 ] [13.04%]

02.03 [ 8 ] [8.70%]

09.03 [ 13 ] [14.13%]

 

Det vil si at det blir 09.03.07 om det ikke er større innvendinger til det. Jeg har ikke stemt, da det forsåvidt ikke spiller noen rolle for meg så lenge det blir på en fredag.

 

Da er det vel på tide å melde seg på, og komme med forslag til hva vi skal gjøre.

Lenke til kommentar
Det vil si at det blir 09.03.07 om det ikke er større innvendinger til det. Jeg har ikke stemt, da det forsåvidt ikke spiller noen rolle for meg så lenge det blir på en fredag.

 

Da er det vel på tide å melde seg på, og komme med forslag til hva vi skal gjøre.

 

Hva med å spise på et annet sted enn vi gjorde forrige gang? Jeg lanserer følgende forslag: Fridays TGI på Karl Johan, Friday's TGI klingenberg, Egon Byporten, Egon Karl Johan

Lenke til kommentar
Dette med gratis påfyll av brus er en utrolig dårlig grunn til å velge Fridays da. Jeg kunne kanskje skjønt det om alle var 12 år og aldri fikk brus hjemme, men jeg håper da at gjennomsnittsalderen blir noe høyere enn det.

7926347[/snapback]

Hahah, jeg er 12 år

edit: ikke egentlig, men gratis påfyll er jo kjekt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jo, men jeg tror det må bestilles på forhånd.

7926775[/snapback]

 

På Egons her jeg bor er det pizzabuffet, og man trenger ikke forhåndsbestille. Kan jo selvfølgelig hende Egons på Byporten har andre tilbud.

7927034[/snapback]

 

Ja, jeg ser at jeg ikke formulerte meg helt riktig. Det jeg mente å skrive var at jeg tror at det må forhåndsbestilles siden vi blir såpass mange.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...