Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Snipp*

7858118[/snapback]

Fra Bergen? Auch. Jeg ville ikke prøvd meg. Steffy ville kanskje slengt seg på, og en biltur fra Bergen til Oslo med han høres lite fristende ut.

 

 

Men du er velkommen. :)

 

Men jeg tenkte på en ting. Da Bergen samlet seg klarte de jo faktisk å lage en liten fest. Ikke bare være ute og spise. Hvorfor klarer ikke vi det?

Lenke til kommentar
Fordi bergensere gjør litt mer ut av det ^^

 

Er ikke aktuelt med noen biltur fra Bergen til Oslo. Her blir det fly, må gjøre mitt for den globale oppvarmingen. Har familie i Slemmestad jeg ikke har besøkt på lenge. Men hvilken helg det blir gjenstår å se.

7859398[/snapback]

Slemmestad! :wee: Kom og besøk @Asker eller no :D

Lenke til kommentar
Fordi bergensere gjør litt mer ut av det ^^

 

Er ikke aktuelt med noen biltur fra Bergen til Oslo. Her blir det fly, må gjøre mitt for den globale oppvarmingen. Har familie i Slemmestad jeg ikke har besøkt på lenge. Men hvilken helg det blir gjenstår å se.

7859398[/snapback]

Slemmestad! :wee: Kom og besøk @Asker eller no :D

7859439[/snapback]

 

Støttes!

Lenke til kommentar

Er det egentlig også moderatorene som er sjenfen IRL? At de tar kontrollen og bestemmer litt mer liksom :)

 

Hvis moderatorene ikke liker det du sier utdeler de advarsler over en lav sko. Hvis du får 100% på advarselgrafen banner de deg i offentlig beskuelse. Du blir da sendt hjem og må hjem og legge deg.

 

:roll:

7845783[/snapback]

 

Det høres ut som en drøm. Jeg og Jarmo kan stille i moderatordraktene våre.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-15355-1170444858_thumb.jpg

Cannonball-Run-Captain-Chaos-resized.jpg

 

Ser for meg å irettesette alle som ikke holder seg til topic eller som går på person. Så kan vi ha egne bord, et for hver kategori. Så kan jeg flytte rundt på brukerne alt etter hva de snakker om :wee:

 

 

Fra spøk til revolver så kunne jeg virkelig tenke meg å bli med på Oslo treff, har tenkt meg over der snart uansett. Men blir litt vanskelig med en fredag grunnet jobb, men intet er jo umulig. Uansett så er det flott at man fortsetter med slike tiltak som dette her. :thumbup:

 

Og trvakt, moderatorer er ikke mer eller mindre verdt enn noen, hverken på forumet eller irl. Men vi er nok mer forhatte. :whistle:

7858118[/snapback]

nå har jeg lært sinnsykt mye :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...