Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ble satt til kjøkkentjeneste på treffet i Bergen, så mine utvidede moderatorrettigheter virket visst ikke IRL :(

7846402[/snapback]

Haha.

Blir det opp mot en helg eller i en helg, så skal jeg se om jeg også kan klare å komme. Så håper vi at Glenn også skal dit :)

Lenke til kommentar

hvordan føles det for en moderator å plutselig ikke ha makten over forum-brukerene? når dere treffes IRL, er alle like mye vedt. en som får mindre respekt på forumet, er sjefstypen på det treffet

Lenke til kommentar
hvordan føles det for en moderator å plutselig ikke ha makten over forum-brukerene? når dere treffes IRL, er alle like mye vedt. en som får mindre respekt på forumet, er sjefstypen på det treffet

7857443[/snapback]

Det er vel mer det at de som er utadvendte vil være de som tar initiativet til prat osv vil jeg tro.

Lenke til kommentar

7857443[/snapback]

Det er vel mer det at de som er utadvendte vil være de som tar initiativet til prat osv vil jeg tro.

7857474[/snapback]

Slik er det alltid. Hylo tok fort kontrollen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Oppdaterte siggen min :)

* småfrekk bump *

7855609[/snapback]

*Småpirk*

Stor O i Oslo. ;)

7857344[/snapback]

Jeg skylder på b|real! Han som lagde koden for forige treff. ( Har en mistanke om at denne bare er copypasta (med endra url)).

Jeg er med jeg og, sålenge jeg slipper å sitte ved siden av Lord Myrrah.....

7857430[/snapback]

Ble ikke dere ganske godt kjent? :p

7857465[/snapback]

Jo, men sexen ødela alt :(

Lenke til kommentar
Skal ikke pollen stenges idag ?

7857848[/snapback]

jeps. har sent pm til darkness om hun kan bytte poll og sette opp 4 fredager i en ny poll.

Jeg skylder på b|real! Han som lagde koden for forige treff. ( Har en mistanke om at denne bare er copypasta (med endra url)).

du skal ikke se bort ifra at dt kan stemme. Stor o er rettet i første post i denne tråden.

Lenke til kommentar
Er det egentlig også moderatorene som er sjenfen IRL? At de tar kontrollen og bestemmer litt mer liksom :)

Hvis moderatorene ikke liker det du sier utdeler de advarsler over en lav sko. Hvis du får 100% på advarselgrafen banner de deg i offentlig beskuelse. Du blir da sendt hjem og må hjem og legge deg.

:roll:

7845783[/snapback]

Det høres ut som en drøm. Jeg og Jarmo kan stille i moderatordraktene våre.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-15355-1170444858_thumb.jpg

Cannonball-Run-Captain-Chaos-resized.jpg

Ser for meg å irettesette alle som ikke holder seg til topic eller som går på person. Så kan vi ha egne bord, et for hver kategori. Så kan jeg flytte rundt på brukerne alt etter hva de snakker om :wee:

Fra spøk til revolver så kunne jeg virkelig tenke meg å bli med på Oslo treff, har tenkt meg over der snart uansett. Men blir litt vanskelig med en fredag grunnet jobb, men intet er jo umulig. Uansett så er det flott at man fortsetter med slike tiltak som dette her. :thumbup:

Og trvakt, moderatorer er ikke mer eller mindre verdt enn noen, hverken på forumet eller irl. Men vi er nok mer forhatte. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...