DaXoN Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 kan vi ikke ta det i kr.sand i stede hehe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ser ut som jeg mista datoopplegget, men jeg er hypp på tidlig i mars. Det var mange som ytret ønske om å legge det til en annen dag en torsdag slik jeg opprinnelig så for meg så en ny poll ble laget for å avgjøre hvilken ukedag som var bedre. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Ja, og jeg stemte fredag. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg krysser fingrene for fredag, da kan det hende jeg tar meg råd til en lang pause i Oslo før jeg fortsetter til dama på Hønefoss når treffet er over. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Alltid fun og møte hw-fokla igjen Kan bare på lørdag, kanskje fredag, så får håpe en av de vinner Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Alltid fun og møte hw-fokla igjen Kan bare på lørdag, kanskje fredag, så får håpe en av de vinner 7845142[/snapback] en da de dagene ligger ganske godt an til å vinne. håper du kan bli med. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 På fredag og kan jeg drikke hemingsløst uten å måtte bekymre meg for: 1. Jobb 2. Skole Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kanskje jeg bare bekymrer meg for lite, men jeg stemte torsdag Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Er det sånn at på treffene, diskuterer dere akkurat som her? og hvis noen går for lang, griper en av moderatorene inn, og gir en advarsel? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Er det sånn at på treffene, diskuterer dere akkurat som her?og hvis noen går for lang, griper en av moderatorene inn, og gir en advarsel? på det forrige treffet var det noen som begynte å diskutere litt. De ble raskt avbrutt av de andre og henvist til SO og Samfunnsdelen av forumet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 på det forrige treffet var det noen som begynte å diskutere litt. De ble raskt avbrutt av de andre og henvist til SO og Samfunnsdelen av forumet 7845375[/snapback] Guilty. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hva snakker dere om på disse møtene? Er det egentlig også moderatorene som er sjenfen IRL? At de tar kontrollen og bestemmer litt mer liksom Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tror ikke det var noen moderatorer på forrige treff? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har aldri vært med på et slikt treff, da jeg ikke kjenner noen andre av de som skal være med. Å ta toget til oslo alene er heller ikke så moro at det gjør noe. Men jeg skal vurdere det denne gangen, da det virker som at folk virkelig synes det er koselig. Ville uansett vært moro å møte folkene jeg prater med her Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 trevakt: Brukerene? Forrige gang var det b-real som dro igang, men zande/übergoliat som gjennomførte (: -Nyhus-: Forrige gang kom jeg uten å egentlig kjenne noen av de som var der(tok toget sammen med -Redhead-, bare), men det var veldig koselig allikevel Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hva snakker dere om på disse møtene? Er det egentlig også moderatorene som er sjenfen IRL? At de tar kontrollen og bestemmer litt mer liksom 7845405[/snapback] Selvfølgelig ikke Det er en sosial sammenkomst, ikke noe mer enn det. Hva som snakkes om avhenger av hva folk vil snakke om. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Er det egentlig også moderatorene som er sjenfen IRL? At de tar kontrollen og bestemmer litt mer liksom Hvis moderatorene ikke liker det du sier utdeler de advarsler over en lav sko. Hvis du får 100% på advarselgrafen banner de deg i offentlig beskuelse. Du blir da sendt hjem og må hjem og legge deg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hva snakker dere om på disse møtene? Er det egentlig også moderatorene som er sjenfen IRL? At de tar kontrollen og bestemmer litt mer liksom 7845405[/snapback] Moderatorer (*kremt*Oysfaerg*kremt*) er kjent for å prøve å utøve moderatorrettigheter i det virkelige liv og. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg ble satt til kjøkkentjeneste på treffet i Bergen, så mine utvidede moderatorrettigheter virket visst ikke IRL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg