Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da burde vi kanskje ta og stemme på torsdag eller fredag først da? Hva sier du, ilpostino?

 

bøyer meg i støvet for flertallet.

 

Jeg skal bort helgen 23-25 februar så jeg kommer til å stemme på 2/3 mars hvis fredag/lørdag vinner frem. vi får se hva pollen sier og så tar vi det derfra.

 

edit: stemte fredag da det er enklere å dra rett fra jobben.

 

Jeg stemte åttende. Så får vi se hva det blir til :) Kan ikke i vinterferien.

7820998[/snapback]

 

siden de to siste dagene var de som fikk flest stemmer kan vi legge til en uke til utover det i pollen når det blir stemt over dato i pollen. da kn folk få litt bedre tid til å planlegge også.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
ok :=) men hvor mange kommer da? og mye koster det og være med osv?

 

husker jeg ikke helt feil var vi vel litt mer enn 30 stykker forrige gang. I utgangspunktet koster det ikke mer enn det du drikker og spiser for selv (pluss eventuell transport til/fra).

 

Friidays ble valgt da det er gratis påfyll av brus der mens vi spiser og det kan jo være greit for de med littt slunken kasse (og for de som er glad i brus).

Lenke til kommentar
ok :=) men hvor mange kommer da? og mye koster det og være med osv?

 

husker jeg ikke helt feil var vi vel litt mer enn 30 stykker forrige gang. I utgangspunktet koster det ikke mer enn det du drikker og spiser for selv (pluss eventuell transport til/fra).

 

Friidays ble valgt da det er gratis påfyll av brus der mens vi spiser og det kan jo være greit for de med littt slunken kasse (og for de som er glad i brus).

7830604[/snapback]

 

^^ vel hvordan skal jeg komme meg hen greit :p noen ifra kr.sand som vil ha med en haiker ^^

Lenke til kommentar
^^ vel hvordan skal jeg komme meg hen greit :p noen ifra kr.sand som vil ha med en haiker ^^

 

det er mange trailere som lar folk sitte på gratis (eller for en veldig billig penge) i tilleg til at mange firmaer som leier ut biler lar folk transportere biler fra et sted til en annet og det bør ikk evære en umulighet fra krsand til Oslo. blir det i en helg og du ikke har noen å bo hos kan du innynde deg hos noen på Blink eller lignende for så å skaffe deg gratis sted å bo en helg :whistle:

Lenke til kommentar
Ja, kan jo sikkert være hyggelig det.

 

Hadde vært flott å ha noen jeg kjenner fra før der, men vi får'nå se.

Hvis alt annet skjærer seg kan jeg jo sitte å kline med AnAnAs.

7821169[/snapback]

Supert, da slipper vi i hvert fall å snakke sammen. ;)

7828230[/snapback]

Japp. Det ville vært noe herk, asså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...