darkness| Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 For meg er det enklest hvis det er på en fredag for da kan jeg komme direkte fra jobb Notat: 8. februar [ 4 ] [5.33%] 15. febrauar [ 1 ] [1.33%] 22. februar [ 13 ] [17.33%] 1. mars [ 12 ] [16.00%] Har ingen planer om å være med, men vil stemme likevel [ 45 ] [60.00%] Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hva gjør dere på et sånn treff? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hva gjør dere på et sånn treff? 7830377[/snapback] Er sosiale. Snakker, spiser, drikker, ler, har det moro? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 For min del er det vel ett fett hvilken dag det blir. Datoen er mer viktig, da jeg har mer å gjøre i hæljene (: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Da burde vi kanskje ta og stemme på torsdag eller fredag først da? Hva sier du, ilpostino? bøyer meg i støvet for flertallet. Jeg skal bort helgen 23-25 februar så jeg kommer til å stemme på 2/3 mars hvis fredag/lørdag vinner frem. vi får se hva pollen sier og så tar vi det derfra. edit: stemte fredag da det er enklere å dra rett fra jobben. Jeg stemte åttende. Så får vi se hva det blir til Kan ikke i vinterferien. 7820998[/snapback] siden de to siste dagene var de som fikk flest stemmer kan vi legge til en uke til utover det i pollen når det blir stemt over dato i pollen. da kn folk få litt bedre tid til å planlegge også. Endret 30. januar 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hva gjør dere på et sånn treff? 7830377[/snapback] Er sosiale. Snakker, spiser, drikker, ler, har det moro? 7830381[/snapback] ok :=) men hvor mange kommer da? og mye koster det og være med osv? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 ok :=) men hvor mange kommer da? og mye koster det og være med osv? 7830555[/snapback] Vel, du må komme deg til Oslo, og betale eventuell mat/drikke sjøl, ellers så koster det ingenting Mange som kommer ser man vel etterhvert, når man har bestemt dato (: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 ok :=) men hvor mange kommer da? og mye koster det og være med osv? husker jeg ikke helt feil var vi vel litt mer enn 30 stykker forrige gang. I utgangspunktet koster det ikke mer enn det du drikker og spiser for selv (pluss eventuell transport til/fra). Friidays ble valgt da det er gratis påfyll av brus der mens vi spiser og det kan jo være greit for de med littt slunken kasse (og for de som er glad i brus). Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 ok :=) men hvor mange kommer da? og mye koster det og være med osv? husker jeg ikke helt feil var vi vel litt mer enn 30 stykker forrige gang. I utgangspunktet koster det ikke mer enn det du drikker og spiser for selv (pluss eventuell transport til/fra). Friidays ble valgt da det er gratis påfyll av brus der mens vi spiser og det kan jo være greit for de med littt slunken kasse (og for de som er glad i brus). 7830604[/snapback] ^^ vel hvordan skal jeg komme meg hen greit noen ifra kr.sand som vil ha med en haiker ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 ^^ vel hvordan skal jeg komme meg hen greit noen ifra kr.sand som vil ha med en haiker ^^ det er mange trailere som lar folk sitte på gratis (eller for en veldig billig penge) i tilleg til at mange firmaer som leier ut biler lar folk transportere biler fra et sted til en annet og det bør ikk evære en umulighet fra krsand til Oslo. blir det i en helg og du ikke har noen å bo hos kan du innynde deg hos noen på Blink eller lignende for så å skaffe deg gratis sted å bo en helg Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 oh, så ikke denne tråden før nå jeg. Vel om datoen passer, så hadde det vært morro å gjøre det igjen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ja, kan jo sikkert være hyggelig det. Hadde vært flott å ha noen jeg kjenner fra før der, men vi får'nå se. Hvis alt annet skjærer seg kan jeg jo sitte å kline med AnAnAs. 7821169[/snapback] Supert, da slipper vi i hvert fall å snakke sammen. 7828230[/snapback] Japp. Det ville vært noe herk, asså. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg bor jo i O-Town så jeg kan sikkert være med. Jeg tar med gløgg! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 for min del hadde en fredag/lørdag vært ett mye bedre alternativ ivartfall... må opp kl 5 til vanlig, og er derfor ikke lurt og sitte med masse forumnerder til langt på natt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Den pollen som står oppført nå, er det bare en generelt spørsmål om hvilken dag som passer best eller er dette dager i en bestemt uke? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er bare hvilken dag som passer best generelt sett. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 For min del blir det litt dumt å reise innover til Oslo og være der utover kvelden på en torsdag, siden jeg bor et litte stykke unna. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg stemte fredag jeg.. Hvis det blir en lørdag (se 24 feb) så kan jeg ikke for da skal jeg på parteh i Oslo ^^ (Konsert) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg er sikkert forkjøla på det aktuelle tidspunktet som vanlig da men. Får se an situasjonen. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ser ut som jeg mista datoopplegget, men jeg er hypp på tidlig i mars. Da har jeg penger, da er jeg 18 med en halv måned...og det er ikke no stress med hverken bursdag, eksamen eller ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg