Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]


ilpostino

Anbefalte innlegg

Navnelapper hadde vært fett..

 

Jeg husker en kar kom inn på møllers en helt vanlig kveld midt i uka. Han så ganske bedrågat ut, og bare satt seg ned ved siden av en dame rett ved, og la armen bak henne.. Han sa ingenting, bare satte seg ned der.. og hun dama satt allerede å snakka med en fyr, så han ble jagd vekk.

 

Da kom han bort til der jeg og et par jenter satt, og prøvde det samme der.. men da kom papa møllers å jagde han ut. Han kisen hadde navnelapp hvor det stod "Egil nr 12", og har siden uvitende blitt mobbet i alle sammenkomster siden, haha..

 

Mon tro om det der blir oss i morgen kveld etter litt for mye øl, eller kan selv ikke vi synke like dypt som Egil nr 12? Jeg håper ikke det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holdt nesten på å glemme og si ifra; jeg er en av de som ikke vil bli tatt bilde av i morgen. Jeg blir ganske hissig av meg hvis noen tar bilder av meg, nå er dere advart :p

 

Men kan jeg ta bilder av dere for det? Tenkte å ta med kamera :p

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Vi er fra en alder på 13-14 (?) til noen-og-30..

 

hvis jeg ikke husker helt feil var SN25P yngstemann på forrige treff. han var da 16 år hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg er 31 år gammel blitt og er vel en av de eldste på treffet. Jeg tror Pjokk var den eneste som var eldre enn meg forrige gang men han er ikke med denne gangen....

 

edit: rettet trykkleif

8058650[/snapback]

Nå ble jeg rett og slett nesten fornærmet, selv om jeg var penest kledd, hadde minst hårvekst og oppførte meg penest var jeg ikke eldst... :tease:

 

Kos dere masse, jeg skulle gjerne vært med, men det er hektisk aktivitet for tiden, så jeg har nesten ikke tid til verken forum eller sosiale aktiviteter. Blir garantert med neste gang!

Endret av Pjokk
Lenke til kommentar
Nå ble jeg rett og slett nesten fornærmet, selv om jeg var penest kledd, hadde minst hårvekst og oppførte meg penest var jeg ikke eldst... 

 

kan jeg spørre om

a) hvor gammel er du (levde i troen om at du var eldre enn meg)?

b) hvis jeg faktisk er yngre enn deg, hvem var eldstemann?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...