Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I Bergen er det ofte en øvre aldersgrense på 18årsstedene. Er det slik i Oslo også? Blir for dumt om de eldste ikke kommer inn pga det :p

Noen som vil anbefale noen steder å gå? Jeg har aldri vært ute på byn i Oslo. Er 21, BTW. Men jeg synes det er greit om vi kan finne et sted hvor både 18åringene, og 30åringene kommer inn.

8109990[/snapback]

Møllers! :thumbup:Go' sted number one.

8110354[/snapback]

Det har du rett i Aidskake!

Der tror jeg også de fleste fra 16-60 burde slippe inn.

Lenke til kommentar

Der tror jeg også de fleste fra 16-60 burde slippe inn.

8110690[/snapback]

en kommentar nedpå der

Dette er stedet for deg som liker å drite og spise middag samtidig...

Let's go :wee:

8110742[/snapback]

bra vi ikke ska spise der da :p hehe

Lenke til kommentar

Skal vi møtes utenfor Friday's 19.00 eller inne? Jeg kommer ruslende fra Vika, slutter ikke på jobb før 18.15, så kommer rett fra jobb. Håper det ikke snør eller regner i morgen!

Edit: Dere kan jo sitte på hver deres side av henne, da :p

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Det blir gøy å se hvordan folk egentlig er og ser ut og ikke bare bildet du har dannet deg gjennom forumet. En oppfatning er at vi er skrudde hele gjengen  ;)

8111010[/snapback]

Uten tvil, Thea! Vi er en gjeng klin gærne idioter! Skal vi skjenke noen?

Lenke til kommentar
Det blir gøy å se hvordan folk egentlig er og ser ut og ikke bare bildet du har dannet deg gjennom forumet. En oppfatning er at vi er skrudde hele gjengen  ;)

8111010[/snapback]

da har du truffet på meg ivartfall :p men skal prøve og begrense meg i starten ivartfall :)

Lenke til kommentar
da har du truffet på meg ivartfall :p men skal prøve og begrense meg i starten ivartfall :)

8111035[/snapback]

Begrense seg? Hvorfor det?

Jeg synes egentlig 19.00 er ganske tidlig, da er jeg dritings innen 23.00 i hvert fall, hvis ikke jeg skravler så mye at jeg glemmer og drikke, da.

Lenke til kommentar

8111035[/snapback]

Begrense seg? Hvorfor det?

Jeg synes egentlig 19.00 er ganske tidlig, da er jeg dritings innen 23.00 i hvert fall, hvis ikke jeg skravler så mye at jeg glemmer og drikke, da.

8111051[/snapback]

prøve og ikke skremme bort folk med en gang :p

er nok dritings samtidig som deg da :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...