Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]


ilpostino

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen planer om å dra hjem tidlig hvertfall.. om det blir dølt sjekker jeg sikkert om noen andre jeg kjenner er ute. Ut skal jeg :cool:

 

Skjønner at de under 18 ikke vil bli sånn altfor lenge..

 

Hva er planen når mørket faller på og de under 18 drar hjem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte på om man skulle noe spess sted etterpå, eller har dere hadde tenkt å bare bli på Fridays? Vet ikke om det er noen under 20 som skal være med å drikke? For er sjeldent kun 18årsgrense i oslo. Fridays i karl johan har så vidt jeg vet fra tidligere hatt 24årsgrense på kvelden i helgene.

Lenke til kommentar

Det er en del steder de ikke er så nøye, og så skal det vel ha blitt litt flere steder med 18års grense etterhvert.. Men når man står i by'n og vil ha øl, så er det litt sent å prøve å lete opp stedene. Kanskje noen burde lete opp et par-tre steder på nett i forkant? Kan være en ide..

Lenke til kommentar

I Bergen er det ofte en øvre aldersgrense på 18årsstedene. Er det slik i Oslo også? Blir for dumt om de eldste ikke kommer inn pga det :p

 

Noen som vil anbefale noen steder å gå? Jeg har aldri vært ute på byn i Oslo. Er 21, BTW. Men jeg synes det er greit om vi kan finne et sted hvor både 18åringene, og 30åringene kommer inn.

Lenke til kommentar
I Bergen er det ofte en øvre aldersgrense på 18årsstedene. Er det slik i Oslo også? Blir for dumt om de eldste ikke kommer inn pga det :p

 

Noen som vil anbefale noen steder å gå? Jeg har aldri vært ute på byn i Oslo. Er 21, BTW. Men jeg synes det er greit om vi kan finne et sted hvor både 18åringene, og 30åringene kommer inn.

8109990[/snapback]

Møllers! :thumbup:Go' sted number one.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...