Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gan... Et sted mellom bjørkelangen og fetsund. (I Fet kommune, Akershus)

Ligger fire mil fra oslo.

 

ifølge trafikanten.no går det en buss fra Jernbanetorget til Fetsund klokken 00.09. så da kommer du deg litt senere hjem hvis du har mulighet for å bli hentet els der... neste går 05.40 els men det blir kanskje litt sent...

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gan... Et sted mellom bjørkelangen og fetsund. (I Fet kommune, Akershus)

Ligger fire mil fra oslo.

 

ifølge trafikanten.no går det en buss fra Jernbanetorget til Fetsund klokken 00.09. så da kommer du deg litt senere hjem hvis du har mulighet for å bli hentet els der... neste går 05.40 els men det blir kanskje litt sent...

8099096[/snapback]

Det går tog også, problemet er henting. Kanskje jeg kan sove over hos en kamerat... :hmm:

Lenke til kommentar

Hadde jeg sett dette litt før så kunne jeg nesten blitt med. :ohmy: Men for sent nå regner jeg med.

Tror ikke det er for sent. Har bestilt bord for fler enn de som er satt opp, tror jeg.

 

jeg har bestilt bord til 30 stykker og det er cirka 25 som er påmeldt foreløbig så det er plass til flere.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
jeg har bestilt bord til 30 stykker og det er cirka 25 som er påmeldt foreløbig så det er plass til flere.

8103665[/snapback]

Skriv meg på :) Jeg slenger meg med Marley på toget fra Gjøvik. Siden jeg gikk glipp av forrige må jeg nesten være med på dette :p

 

Heter Øystein btw, hvis det skal oppdateres i førsteposten.

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...