Intern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 For å være helt ærlig, har ikke jeg veldig lyst til å lese 26 sider om dette, så jeg kan ikke si veldig mye om mine inntrykk av folkene her inne. Jeg mente rent teoretisk. Det er alltid kjekt med info Hvis det kun hadde vært folk på 40+ år, hadde ikke jeg vurdert å komme. Men det vet jeg jo ikke, siden det ikke står på førstesiden. Og det kan ta litt tid hvis jeg skal finne alle som står på førstesiden også gå inn for å sjekke alder som ikke står... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Med den innstillingen du har, så kan du liksågodt bare la være å komme. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Hvis det kun hadde vært folk på 40+ år, hadde ikke jeg vurdert å komme.Men det vet jeg jo ikke, siden det ikke står på førstesiden. Og det kan ta litt tid hvis jeg skal finne alle som står på førstesiden også gå inn for å sjekke alder som ikke står... 8088442[/snapback] Om du er interessert kan du bare sjekke profilen til folk da Endret 6. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Med den innstillingen du har, så kan du liksågodt bare la være å komme. 8088451[/snapback] Etter å ha vært på dette forumet siden september, har jeg erfart at et stort antall av tråder her (hvertfall i OT-baren), inneholder veldig mye offtopic prat, og det er jeg veldig lite interessert å lese om. Derfor gidder ikke jeg å lese gjennom 26 sider som kan være fulle av OT prat. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Kan jeg få spørre om hva som skjer på disse treffene? Hadde kanskje vært en idè å legge til alder på førstesiden? Tviler 19-åringer gidder å komme hvis alle som er på listen er 40+... 8088409[/snapback] Det som skjer er at vi sitter 10-30 stykker rundt et langbord og spiser, snakker sammen og koser oss Så drar noen hjem og noen på "by'n". Pfft, man kan lære mye av gamlingene, og trur ikke det var noen over 40 sist? Alderen var variert, og egentlig ganske care, SN25P var over den seksuelle lavalder, og det var vel egentlig alt som spilte noen rolle tbh. Endret 6. mars 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Egentlig så tror jeg det faktisk ville kommet flere om man la inn alderen på de som kommer. Er sikkert mange som Intern som er usikre på aldersnivået og tror den er mye høyere enn den er. Er litt sent nå, men kunne kanskje gjøres neste gang for å få flere Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Egentlig så tror jeg det faktisk ville kommet flere om man la inn alderen på de som kommer. Er sikkert mange som Intern som er usikre på aldersnivået og tror den er mye høyere enn den er. Er litt sent nå, men kunne kanskje gjøres neste gang for å få flere 8088490[/snapback] Takk! Er helt enig. Jeg kommer ikke. 1. For kort varsel. 2. Ingen info om alder. Tviler på at jeg kommer neste gang (Hvis det blir noen neste gang.), da jeg skal inn i marinen den 19. Mars Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm, var da ikke mye styr om alder sist møte.. Er det meninga at alle skal skjekke opp de få stakkars jentene som kommer denne gangen, eller er det slik at man må være samme alder for å snakke med hverandre? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det har vært prat om dette treffet i flere måneder nå. De fleste kjenner til de som kommer, og vet noelunde alderen på dem. Alle er selvfølgelig velkommen, men de fleste som kommer er vel stort sett de som har vært på forumet en stund. Jeg vet vel om hele tre stk på hele forumet som er over 40 år. Sjansene for at alle påmeldte på dette treffet er 40+ er derfor minimal. Om det skulle være en god del på 40+ så skjønner jeg ikke hva som er problemet med det? IIIIK. Voksne mennesker. De må jo være dødsdølle! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg tenker at jeg har sannsynligvis lite til felles med en på 40+, siden jeg er 19 år. IIIIK. Voksne mennesker. De må jo være dødsdølle! 8088536[/snapback] Unødvenig å sette det så på spissen. Du har nok missforstått... Endret 6. mars 2007 av Intern Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Vi er på et forum som opprinnelig var hardwareforumet. Jeg går ut i fra at de fleste har en felles interesse i hardware. Resten er jenter, og de kan du jo bare glo på i stedet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Er helt enig. Jeg kommer ikke.1. For kort varsel. 2. Ingen info om alder. hvis du ikke vil treffe andre forumbrukere fordi du er redd for at noen der kan være eldre enn deg sier det sitt om deg. Det er leit at folk velger å ikke komme av denne grunn synes jeg. første tråd om forslag til når vi skulle treffes var postet 28.01. Dette er cirka 6 uker før selve treffet. for svært mange andre har dette vært tilstrekkelig med tid. edit: på det forrig etreffet var jeg den nest eldste og jeg var da 30 men som tidligere nevnt tipper jeg minst 80% av de som kommer er mellom 18 og 20... edit2: Vi er på et forum som opprinnelig var hardwareforumet. Jeg går ut i fra at de fleste har en felles interesse i hardware. Resten er jenter, og de kan du jo bare glo på i stedet. Som darkness| her påpeker så har "alle" på forumet en felles interesse. så lenge en har en felles interesse er det lett å komme i kontakt med folk. Endret 6. mars 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Personlig så bryr jeg meg ikke så veldig om alderen(selv er jeg 23 og har en arbeidsplass med 55 stk med gjennomsnittsalder på ca 42), men jeg kan forstå personer som gjerne vil vite det generelle aldersnivået. Det hadde ikke vært gøy for en som var f.eks 16 å komme hvis gjennomsnittsalderen hadde vært 30. Nå er jo ikke gjennomsnittsalderen så høy, men det er det ikke alle som vet. Kanskje det er derfor kun de mest kjente fra forumet kommer? Siden de vet alderen på de forskjellige? Darkness|: hvor gammel er du forresten? Endret 6. mars 2007 av Lambada Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg blir 22. Jeg er kjempegammel, så alle 16åringer bør være redd meg. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 @ darkness: Jeg har kjæreste, så hvis jeg hadde kommet hadde ikke det vært for å sjekke opp noen. @ ilpostino: Jeg så denne tråden for første gang idag. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hehe jeg er jo kjempegammel i forhold til deg da Tar og sjekker deg opp på neste møte Må først legge slagplan med avanserte stategianalyser for alle muliige utfall slik at jeg er forberedt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hehe jeg er jo kjempegammel i forhold til deg da Tar og sjekker deg opp på neste møte Må først legge slagplan med avanserte stategianalyser for alle muliige utfall slik at jeg er forberedt. 8088590[/snapback] Neste møte er jeg sikkert godt gift, så jeg tror du kan slå fra deg den ideen Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Neste møte er jeg sikkert godt gift, så jeg tror du kan slå fra deg den ideen tongue.gif Åååååhhh - Broken heart Får sitte hjemme og gråte i natt. Uansett, ta mange bilder ihvertfall da. Er morsomt å se bilder av dere forumgeeker i sosial setting . Neida, men alltid artig å se bilder. Det er flere som tar med seg kamera? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Forrige gang var det noen som ikke ønsket å bli tatt bilde av. Om det er tilfelle denne gangen også, er det fint om de sier ifra slik at paparaziene er klar over det. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Forrige gang var det noen som ikke ønsket å bli tatt bilde av. Om det er tilfelle denne gangen også, er det fint om de sier ifra slik at paparaziene er klar over det. 8088619[/snapback] Dette skal jo såklart respekteres. Jeg tar forøvrig ikke med kamera, tror jeg. Drøyt med SLR til 13 000 når jeg skal drikke synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg