Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er man låst til det som står på den menysaken i starten av posten? I så fall blir det litt vanskelig ettersom jeg er veggis, og det var pent lite veggisstæsj der    :blush:

 

Jeg har spist med ei veninne av meg der. Hun er også veggis og hvis du spør så pleier de å være behjelpelige med å gjøre om på noen av rettene eller legge det til rette for deg...

Lenke til kommentar
Når må man bestemme seg for mat innen?

 

siden jeg ikke er sikker på om alle osm er påmeldt kommer så vil jeg ikke ta noen avstemning på det nå. folk får heller ta en intern avgjørelse på det på treffet. bestillingen går imidlertid raskere hvis alle har bestemt seg på forhånd så det kan være greit å ha gjort seg opp en mening på forhånd.

Lenke til kommentar
Er det noen fra lillehammerområdet som skal kjøre? Som jeg kanskje kunne ha sitti på med? Hadde vært greit å tatt en pils til maten eller litt utpå kanskje :innocent:

8049799[/snapback]

 

Vel, du vet at vi skal ølle. Så nei.

8050456[/snapback]

Jepp, derfor jeg ikke har lyst til å kjøre da, men er det ingen annen mulighet så.

Vi får sjå.

 

Var sjuk forrige gang, burde nesten vært med på dette denne gangen.

Lenke til kommentar

Var endel jenter også ser jeg. Hadde trodd det var bare gutter som dukket opp på slike treff.

 

Er litt unna alderen min forstod jeg da. Eller var det noen jenter der som var rundt 23 år? :p

 

Lærte også at Darkness| var ei jente. Alltid trodd det var en gutt. *Drømme å bli sammen med ei moderator* Hehehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...