Lambada Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er vel ikke så etablert på forumet, men hadde meldt meg på om jeg ikke skulle til krakow med jobben 8 - 10 mars. Får lenge med neste gang. Hadde egentlig vært morsomere å dratt på byen og festet, men skjønner det vil by på problemer for mange. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 ..tror nok noen skal "ut på byen" etterpå, også! Begynner jo å spise klokka 19:00, og "byen" stenger jo 03:00, ..så; you do the math! Bli med neste gang! Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er man låst til det som står på den menysaken i starten av posten? I så fall blir det litt vanskelig ettersom jeg er veggis, og det var pent lite veggisstæsj der Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Er man låst til det som står på den menysaken i starten av posten? I så fall blir det litt vanskelig ettersom jeg er veggis, og det var pent lite veggisstæsj der Jeg har spist med ei veninne av meg der. Hun er også veggis og hvis du spør så pleier de å være behjelpelige med å gjøre om på noen av rettene eller legge det til rette for deg... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 da er flere påmeldt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 begynner og bli endel berømtheter nå jo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Når må man bestemme seg for mat innen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Når må man bestemme seg for mat innen? siden jeg ikke er sikker på om alle osm er påmeldt kommer så vil jeg ikke ta noen avstemning på det nå. folk får heller ta en intern avgjørelse på det på treffet. bestillingen går imidlertid raskere hvis alle har bestemt seg på forhånd så det kan være greit å ha gjort seg opp en mening på forhånd. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 noen som skal/kan ta med seg kamera? hadde vært kult med non bilder derfra og av alle folka Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg tar med mobilen da.. Er jo kamera på den! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg tar med mobilen da.. Er jo kamera på den! 8073565[/snapback] hehe... det gjør da jeg å ... tenkte mest på sånn ånkli kamera jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg tar med mobilen da.. Er jo kamera på den! 8073565[/snapback] hehe... det gjør da jeg å ... tenkte mest på sånn ånkli kamera jeg 8073573[/snapback] Mobber du mobilen min eller!? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Mobber du mobilen min eller!? 8073575[/snapback] JA nei da... åssen mob har du da?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvis jeg har fått min speilrefleks til fredag, så skal jeg vurdere å ta det med. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hvis jeg har fått min speilrefleks til fredag, så skal jeg vurdere å ta det med. 8073917[/snapback] gjør det Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva hvis en ikke har spesielt lyst på mat, kan en bare bestille drikke da eller må man bestille mat? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva hvis en ikke har spesielt lyst på mat, kan en bare bestille drikke da eller må man bestille mat? 8075655[/snapback] tror det var noen som ikke ville ha mat sist gang, var ikke noe problem det... de tjener godt på att vi kommer på besøk uansett Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er det noen fra lillehammerområdet som skal kjøre? Som jeg kanskje kunne ha sitti på med? Hadde vært greit å tatt en pils til maten eller litt utpå kanskje 8049799[/snapback] Vel, du vet at vi skal ølle. Så nei. 8050456[/snapback] Jepp, derfor jeg ikke har lyst til å kjøre da, men er det ingen annen mulighet så. Vi får sjå. Var sjuk forrige gang, burde nesten vært med på dette denne gangen. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Var endel jenter også ser jeg. Hadde trodd det var bare gutter som dukket opp på slike treff. Er litt unna alderen min forstod jeg da. Eller var det noen jenter der som var rundt 23 år? Lærte også at Darkness| var ei jente. Alltid trodd det var en gutt. *Drømme å bli sammen med ei moderator* Hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg