Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at ventetiden er så viktig for meg, men jeg skal ha Jack Daniels Chicken hvertfall! Og en Oreo Madness til dessert tenkte jeg :) Og jeg stemmer for at vi møtes igjen ved tigeren og spaserer nedover. Evt ta trikk #12 for de som er litt slappe til beins.

Lenke til kommentar

Jeez... lang postsak... jeg har ikke lest gjennom så mange sider her, men jeg hørte noe snakk om øl, og så ble jeg interessert :love:

Hva slags treffgreie er det her egentlig? (Aldri hørt om noe sånt her før, bare så den tilfeldigvis under nye poster akkurat)

Lenke til kommentar
Hva slags treffgreie er det her egentlig? (Aldri hørt om noe sånt her før, bare så den tilfeldigvis under nye poster akkurat)

det er en gjeng glade nerder som treffes for sosialt samvær. Dette går kort fortalt ut på at vi treffes for å spise. De som vil (og er gamle nok) går så videre for å drikke voksenbrus.

Lenke til kommentar

Du må være sexuelt åpen og være fordoms- og sykdomsfri! :p

Neida..

Vi hadde et møte på høsten også, det var vel det første møtet i nyere tidsregning (i hvert fall for meg), det dukka vel opp en 30 stykker (husker ikke), det var veldig koselig og det ga mersmak.. derfor et nytt møte! :)

Vi er fra en alder på 13-14 (?) til noen-og-30..

Møttes sist på Fridays på Aker Brygge, spiste.. noen dro hjem tidligere, andre tok en pils (m.m) eller flere andre steder, til stengetid..

Veldig hyggelig!

Kom hvis du vil! Blir garantert hyggelig.. Intet krav om å kjenne noen.. jeg visste ikke hvem noen var sist gang, når har jeg en viss aning på noen.. og det er bare morsomt! :)

Lenke til kommentar
Vi er fra en alder på 13-14 (?) til noen-og-30..

hvis jeg ikke husker helt feil var SN25P yngstemann på forrige treff. han var da 16 år hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg er 31 år gammel blitt og er vel en av de eldste på treffet. Jeg tror Pjokk var den eneste som var eldre enn meg forrige gang men han er ikke med denne gangen....

edit: rettet trykkleif

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Du har nok helt sikkert rett.. husker bare at noen var unge, og at noen var litt eldre enn meg, og da må man på 30-tallet! :)

Men, i hvert fall; vi snakker om et bra spekter aldersmessig, så man skal slippe å lure om man er for gammel, eller ung! :)

Lenke til kommentar
Jeg bor 5min gange fra nationalteateret, så jeg slipper hvertfall unna "redd for å ta toget til oslo alene". Må fremdeles gå helt til aker brygge da, kan jo også være skummelt

blir nok mange skumle datanberd du kan treffe på da ja...

Lenke til kommentar

Ja, etter at de fjerna alle de fine buskene i slottsparken har det minket med blottere og sånn.. så sjansen for å møte på en nerd er nok større. Hva som er værst vet jeg ikke, jeg har kun møtt på blottere der :roll:

Kanskje jeg burde tatt turen dit. Jeg kjenner ingen fra forumet tror jeg, men blir jo ikke kjent med noen herfra om jeg bare sitter hjemme foran pc'n min heller.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg burde tatt turen dit. Jeg kjenner ingen fra forumet tror jeg, men blir jo ikke kjent med noen herfra om jeg bare sitter hjemme foran pc'n min heller.

jeg kjente heller ikke noen irl før jeg møtte opp på det forrige treffet. av og til kan det være greit å komme seg ut ifra promperommet og møte folk.

;)

Lenke til kommentar

jeg kjente heller ikke noen irl før jeg møtte opp på det forrige treffet. av og til kan det være greit å komme seg ut ifra promperommet og møte folk.

;)

8058702[/snapback]

Kanskje jeg får ta meg en tur... hm.. om ikke annet har de jo øl =p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...