Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]

ilpostino

Anbefalte innlegg

Da sjefen til hun jeg snakket med igår ikke ringte tilbake og bekreftet igår tok jeg saken i egne hender og ringte tilbake idag for å få bekreftelse på bestillingen. Det er samme meny som det var ifjor.

Hun virket interisret i at vi skulle forhåndsbestille det vi skulle ha før vi kom dit. På den måten ville vi få det vi skulle ha raskere. Da det er litt usikkert om alle de påmeldte kommer vet jeg ikke helt om dette er ingen å gjøre. Det er samme meny som det var da vi var der sist. Jeg har lagt ved menyen jeg fikk tilsendt i denne posten og i første post i tråden. Her er mailen jeg fikk fra hun jeg snakket med:

Hei Einar!

Her kommer selskapsmenyen vår - kjempefint om dere kan forhåndbestille!

Hvis dere ønsker forretter så kan jeg anbefaler dere å bestille endel av Three for All - den er perfekt som forrett til 3-4 personer - så for dere vil det da bli 8-10 stk! Si fra hvis du ønsker det, så kan vi sørge for at det kommer på bordet ganske kjapt etter at dere kommer!

Ønsker dere å forhåndsbestille desserter så kan jeg anbefale Oreo Madness eller Mocha Mud pie - begge iskaker som vi lager selv  - og som er farlig gode! De koster 59,-/stk!

Ønsker dere hjertelig velkommen neste fredag!

Med vennlig hilsen

[NAVN]

General Manager

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin meny.. jeg liker kun burgeren.. :(

8047636[/snapback]

Burgeren er jo til gjengjeld kjempenam :wee:

jeg gleder meg og heter Stian... :p

BTW: noen som blir med å møtes på oslo S og gå bort til aker brygge? er litt usikker på hvor jeg skal gå :p

8049004[/snapback]

Sikkert noen som blir med, sist gang hadde vi en fin gruppe som trasket fra oslo S(tigern) og ned til fridays..

8049061[/snapback]

Jeg husker ikke veien, så om ingen møter meg der, blir jeg å virre meg bort (:

Retningssans har vi ikke hørt om :p

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke veien, så om ingen møter meg der, blir jeg å virre meg bort (:

Retningssans har vi ikke hørt om :p

8054223[/snapback]

jeg kommer til tigern :p... så hvis ingen som vet veien kommer dit så kan man surre rundt sammen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...