Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forventer at de skal tilby servering til dem over 18 selv om det finnes mindreårige tilstede når vi er der. Ikke det at jeg kommer til å bestille noe alkoholholdig mens vi spiser, men det er da normalt at man går ut en gjeng og de voksne får servering. Da får de heller se legg og følge med at det ikke serveres alkohol til de under 18.

Lenke til kommentar
har 2 bankort... du kan sikkert låne ett av meg :) der står det 19  ;)

7959044[/snapback]

Deal! Jeg ser ut som jeg er i 20 åra (og du ser ut som en jente på bildet, forhåpentligvis, og har jentenavn), så den slår ann!

:p

7959068[/snapback]

hmm.. den var litt værre... hadde netopp blit skammklippet hos frisøren, og heter Espen... men man trenger ikke se 20 ut for og være det... selv ser jeg ut som jeg er 17 til tider :(

Lenke til kommentar
Jeg forventer at de skal tilby servering til dem over 18 selv om det finnes mindreårige tilstede når vi er der.

forrige gang fikk vi ikke drikke pils ved bordet da det satt mindreårige der. de sa ingen ting da folk satte seg i baren og drakk mens de andre satt igjen ved bordet. jeg regner med det blir det samme denne gangen også.

Lenke til kommentar
hmm.. den var litt værre... hadde netopp blit skammklippet hos frisøren, og heter Espen... men       man trenger ikke se 20 ut for og være det... selv ser jeg ut som jeg er 17 til tider :(

jeg måtte stort sett vise leg for å kjøpe øl i butikken frem til jeg var cirka 24-25 år gammel. Da fikk jeg helskjegg og jeg har ikke blitt spurt om leg etter det.

;)

edit:

kan jo være det er  en snill forumbruker som inviterer til fest etterpå  :fun: da kommer du også inn :p hehe

fest etterpå har allerede vært diskutert så du skal ikke se bort ifra at det kan skje.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Jeg forventer at de skal tilby servering til dem over 18 selv om det finnes mindreårige tilstede når vi er der.

forrige gang fikk vi ikke drikke pils ved bordet da det satt mindreårige der. de sa ingen ting da folk satte seg i baren og drakk mens de andre satt igjen ved bordet. jeg regner med det blir det samme denne gangen også.

7959113[/snapback]

Det får være deres problem. Jeg forventer service når jeg er ute og spiser. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...