Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vondt med oralsex :s

Gjest Gjest_Wicked_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Wicked_*

Hei orakler :D

Jeg har det problemet, at når jeg får oralsex fra kjæresten, er jeg så følsom på penis at jeg klarer bare en liten stund før det rett og slett gjør vondt.. Noen andre som har opplevd dette? Hva kan jeg gjøre?

Nei, hun bruker ikke tenner :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt litt problemer med dette selv. Det gjør ikke vondt akkurat, men av og til blir det "litt for intenst". Virker som penishodet er litt for følsomt. Har problemer med å ligge helt stille.

Lenke til kommentar
Utførelsen har muligens noe å si. Kanskje hun kan være litt mer forsiktig, mulig det hjelper.

7821220[/snapback]

Skulle akkurat til å foreslå nøyaktig det samme.

Du kan spørre henne om hun kan unngå å gni tunga/ganen for hardt mot hodet, fordi du er en smule sensitiv. Er også en mulighet hun suger alt for hardt, noe á la hvis noen suger for hardt på halsen er det bare direkte vondt. Er bedre det enn at du tier og hele greia blir 'ødelagt' for dere begge :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Eller at hun "suger" alt for mye. At hun prøver å skape fullstendig vakuum inni munnen. Det kan være deilig til tider, men er på ingen måte å anbefale som oppvarming. Be henne om å åpne munnen mere, og bare la leppene gli over penisen din, i stedet for å eventuelt suge/slikke så voldsomt.

Lenke til kommentar

kondom? aldri hørt om en jente som er villi til å suge en med kondom på :p

be henne åpne munnen mer, å be henne bare bruke leppene, ikke klemme dem over penis, men bare la dem gli fram og tilbake=)

jentene suger jo ikke akkurat klubbe. men følsome saker =)

Lenke til kommentar
kondom? aldri hørt om en jente som er villi til å suge en med kondom på :p

7829633[/snapback]

Er vel ikke noe verre å suge en med kondom på enn å brekke seg når man spruter(dersom man ikke liker slikt da)?

Dessuten, kondomer kommer i mange forskjellige farger, fasonger OG smaker! Man trenger ikke nødvendigvis å bruke en kondom som smaker vondt :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...