Gjest Gjest_Wicked_* Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei orakler Jeg har det problemet, at når jeg får oralsex fra kjæresten, er jeg så følsom på penis at jeg klarer bare en liten stund før det rett og slett gjør vondt.. Noen andre som har opplevd dette? Hva kan jeg gjøre? Nei, hun bruker ikke tenner Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvis du runker ofte vil penishodet bli herdet, og du får kanskje ikke så vond? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kommer jo veldig ann på hvordan hu suger deg også da... Alle er ikke like flinke for å si det sånn. Har opplevd å få tannmerker på kuken en gang. Det var ikke godt Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har hatt litt problemer med dette selv. Det gjør ikke vondt akkurat, men av og til blir det "litt for intenst". Virker som penishodet er litt for følsomt. Har problemer med å ligge helt stille. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Tror det er litt smak og behag, noen liker det, noen liker det ikk. Selv vet jeg nok ikke enda. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Utførelsen har muligens noe å si. Kanskje hun kan være litt mer forsiktig, mulig det hjelper. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hun trenger jo ikke å la alt gå ut over penishodet. Vil tro det er en kombinasjon av følsomt penishode og dårlig teknikk som gjør at du får vondt. Si til hun hvordan hun skal gjøre det, at det blir litt for intenst osv. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kanskje det er for tørt? Kan blir tørr i munne av å puste og pese over en penis. Få henne til å fukte munnen før og mens hun holder på! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Få henne til å utføre oralsex uten å bokstavelig talt suge.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Utførelsen har muligens noe å si. Kanskje hun kan være litt mer forsiktig, mulig det hjelper. 7821220[/snapback] Skulle akkurat til å foreslå nøyaktig det samme. Du kan spørre henne om hun kan unngå å gni tunga/ganen for hardt mot hodet, fordi du er en smule sensitiv. Er også en mulighet hun suger alt for hardt, noe á la hvis noen suger for hardt på halsen er det bare direkte vondt. Er bedre det enn at du tier og hele greia blir 'ødelagt' for dere begge Endret 29. januar 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er ikke alle damer som digger å bli slikket eller gnidd rett på klitoris heller. Det gjør visst vondt det også. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er ikke alle damer som digger å bli slikket eller gnidd rett på klitoris heller. Det gjør visst vondt det også. 7828935[/snapback] Stemmer. Vi trenger oppvarming de fleste av oss, og så gradvis hardere behandling. Både gutter og jenter Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det kan vel ha en sammenheng med at man blir nummen av friksjon etterhvert på de mest edle delene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det første jeg tenker på er at partneren din kanskje ikke åpner munnen nok og skumper borti penishodet med tennene. Er dette en mulighet? Har opplevd det selv og det er ikke så digg at det gjør noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Eller at hun "suger" alt for mye. At hun prøver å skape fullstendig vakuum inni munnen. Det kan være deilig til tider, men er på ingen måte å anbefale som oppvarming. Be henne om å åpne munnen mere, og bare la leppene gli over penisen din, i stedet for å eventuelt suge/slikke så voldsomt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Har problemer med å ligge helt stille. 7820665[/snapback] Å ligge helt stille er da ikke så viktig Bare du ikke vrir deg av smerte så. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hva med å tre på en kondom eller to? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 kondom? aldri hørt om en jente som er villi til å suge en med kondom på be henne åpne munnen mer, å be henne bare bruke leppene, ikke klemme dem over penis, men bare la dem gli fram og tilbake=) jentene suger jo ikke akkurat klubbe. men følsome saker =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg har faktisk litt av samme erfaring. Men det var dama, ikke meg. Har jeg merket i ettertid Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 kondom? aldri hørt om en jente som er villi til å suge en med kondom på 7829633[/snapback] Er vel ikke noe verre å suge en med kondom på enn å brekke seg når man spruter(dersom man ikke liker slikt da)? Dessuten, kondomer kommer i mange forskjellige farger, fasonger OG smaker! Man trenger ikke nødvendigvis å bruke en kondom som smaker vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg