The_Gamer Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hei! Som dere alle skjønner raser det for tiden en HAUG med spill ut i butikkene. Men alle disse kan vel ikke være bra?!? Hvilke spill burde man kjøpe, og hvilke burde man holde seg unna? Det er vannsklig å bestemme seg for tiden for det kommer så alt for mange dårlige som legger seg over de få bra. Kan dere nevne noen bra ( BRA... seriøst bra) spill som er ute? (TAKK) _____________________________________________________ TAKK FOR MEG Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Det beste spillet på markedet er war craft 3.(sjekk gamers omtale) Det værste du kan kjøpe er mafia eller star wars jedi knight 2 Lenke til kommentar
The_Gamer Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Quote: Den 2002-11-30 16:48, skrev Donkey Kong:Det beste spillet på markedet er war craft 3.(sjekk gamers omtale) Det værste du kan kjøpe er mafia eller star wars jedi knight 2 Thanks! for rådet! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg vil definitivt regne Mafia for et av de beste spillene på markedet (selv om det ikke er helt nytt). Men det spillet som har gitt meg mest i det siste er nok Divine Divinity. Er i det hele tatt veldig mange gode spill tilgjengelig nå, innen alle tenkelige (og utenkelige) sjangere. Spørs jo hva slags spill _du_ liker! :smile: Lenke til kommentar
KaBZ Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Hva spill som rocker mest er nok etter smak og behag. Selv synest jeg Ghost Recon: Island Thunder/Desert Siege og rollespillet Dungeon Siege rocker ganske bra Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Synes NOLF2 rokker ganske bra. AtW Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 De to beste spillene på markedet er: jk2 og nfshp2! Hold deg unna spill slik som: diablo 1 og 2. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-11-30 16:48, skrev Donkey Kong:Det beste spillet på markedet er war craft 3.(sjekk gamers omtale) Det værste du kan kjøpe er mafia eller star wars jedi knight 2 Du tar SÅÅÅ feil! Mafia er drit bra! JK2 er ikke så bra, men morro online Lenke til kommentar
The K4 Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Jeg lurer også på hvilke spill som er bra for tiden, har vært noen måneder siden jeg sist kjøpte meg et spill nå. Har runda Warcraft 3 og JK2, men jeg har ikke prøvd Mafia enda :razz: Noen tips ville ha hjulpet! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Synes No One Lives Forever 2 er utrolig bra, kommer straks til å kjøpe Rallisport Challenge til PC - ser utrolig bra ut selv om det heller mer mot arcade-action enn rallysimulator. Her er forøvrig noen utklipp av screenshots jeg tok fra Rallisport Challenge-demoen. Ble så imponert at jeg måtte lage noe for å maile til en kamerat. Spillet flyter helt smooooth med detaljgraden / oppløsningen jeg her spilte på (1024x768, 4xAA, 16xAF på mitt nye Radeon 9700pro - ikke resizet på noen måte, har bare klipt ut passende biter fra 4 screenshots (tatt under replay) og satt de sammen.) Her: http://www.newcharts.com/radeontesten/rsbilder.jpg Looking good, eh? Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Kjøp et spill som støtter spilling over internett når man runder spillet så har jo moroa såvidt begynnt er jo online det skjer =) Lenke til kommentar
RPA Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Nolf2, holdt på å flire meg ihjel flere ganger når jeg spilte det. Hysterisk artig humor men samtidig et seriøst spill. Syntes Mafia var ganske dårlig. (fult av bugs å irritasjon) Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 1. desember 2002 Del Skrevet 1. desember 2002 Quote: Den 2002-12-01 19:41, skrev Gabriel_X:Synes No One Lives Forever 2 er utrolig bra, kommer straks til å kjøpe Rallisport Challenge til PC - ser utrolig bra ut selv om det heller mer mot arcade-action enn rallysimulator.Her er forøvrig noen utklipp av screenshots jeg tok fra Rallisport Challenge-demoen. Ble så imponert at jeg måtte lage noe for å maile til en kamerat. Spillet flyter helt smooooth med detaljgraden / oppløsningen jeg her spilte på (1024x768, 4xAA, 16xAF på mitt nye Radeon 9700pro - ikke resizet på noen måte, har bare klipt ut passende biter fra 4 screenshots (tatt under replay) og satt de sammen.)Her: http://www.newcharts.com/radeontesten/rsbilder.jpgLooking good, eh? Ja, Rallisport Challenge ser dødsrått ut. Jeg lastet ned demoen (221 mb) fra http://www.microsoft.com, og elsket det jeg fikk se! Det spillet skal uten tvil kjøpes! Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hvilke spill som bør kjøpes er veldig personavhengig... Mine personlige råd/anbefalinger er derfor, i ingen spesiell rekkefølge... - Battlefield 1942 (dersom du har "bredbånd", anbefales på det varmeste!) - No one lives forever 2(utrolig kult spill!) - Americas Army (sykt bra spill!!! + det er GRATIS!) lastes ned fra http://www.americasarmy.com) - Medal of Honor Spearhead expansion pack (veldig likt "originalen", men enda kortere en forgjengeren, fremdeles sykt fett! Nye våpen. I multiplayer er det faktisk en mobil MG42 ) - UnReal 2003 (dersom bredbånd, singleplayer er kjedelig) - Mafia (liker det, men mange som tydeligvis misliker det, eller bare er litt skuffet?) - Jedi Knight 2 (om du er SW fan, selv synes jeg det er helt middels, men det er vel smak og behag) - Hitman2 Veldig kult spill, men ikke for utålmodige FPS'ere, heller for slowpokes... Lenke til kommentar
Konsoll Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 ONI Hvis du liker både skyte- og slåssespill og leter etter noe rimelig, vil jeg anbefale "PC Best Buy" -utgaven av spillet ONI fra 2001. Koster rundt 150kr. (Jeg er fersk PC-gamer og har foreløpig bare ONI og Max Payne). På tross av middels kritikker synes jeg dette var langt bedre enn forventet (med tanke på prisen ikke minst!). NB! Spillet blir straks bedre etter at du har lært flere kampteknikker etter noen få level. Spillet har autosave, kan være frustrerende enkelte steder, men ved flere forsøk går det nok bra. Omtale fra it-avisen: http://www.itavisen.no/art/1295764.html _________________ Dell P4 2.53Ghz 512Mb RdRam 120Gb HDD GF4 Ti4600 DVD+RW/CD-R/RW Santa Cruz lydkort [ Denne Melding var redigert av: Konsoll på 2002-12-04 16:36 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Age Of Mythology er det spillet jeg synes er best og som stjeler litt mye tid :wink: Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Gå for Morrowind! Det er jo et ganske underholdende spill synes nå jeg.. Så vil jeg anbefale et spill som ikke er så nytt, men det er ganske bra, det er Giants Citizen Kabuto.. stilig spill :wink: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Morrowind vil jeg anbefale..er ikke et nytt spill akkurat,men jeg testet det for første gang for ca 3 uker siden og har fått dilla på det spillet for øyeblikket. Andre spill: Warcraft3 (ikke nyy akkurat,men jævlig bra) Unreal Tournament 2003 BF1942 Age of Mythology(eller no sånt) Lenke til kommentar
Varga$ Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Americas Army ruler hardt! Gratis til og med Lite (eler ingen) cheatere. Ofte updates. Eneste minus (for noen ) er at det kun er et multiplayer spill. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 De to beste spillene på markedet er: jk2 og nfshp2!Hold deg unna spill slik som: diablo 1 og 2. Jævlig barnslig og useriøst! Diablo 2 Expansion: LoD er ett av de beste spilla ever made! JJ, go jUl! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå