Mauro Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hei, Jeg har hatt Wii en stund nå, og har enda ikke forstått hva vitsen, eller hva Travel funksjonen er med Mii'ene. Heller ikke hva mingle er eller hva det heter. Om vitsen er at du skal sende brukeren din til andre, så er vel det like dumt som å spille opp en WoW character, for bare å sende den til en random. "Here you got a free lvl 70 character. Enjoy" Regner ikke med at det er sånn det skal være, så da sitter jeg egentlig ikke igjen med noe. Vet ikke helt hva vitsen er, så, vær så snill å hjelp meg. Er flaut siden jeg har hatt Wii en stund nå. Endret 28. januar 2007 av Mauro Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå er ikke Mii kanalen et RPG så sammenligningen din blir ikke reell Travel er for at din Mii kan reise mellom andre konsoller i din venneliste, slik at du slipper å fysisk sende Miien rundt til vennene dine. Ikke noe annet. Slik at når du går inn i Wii placa ser du Miiene til dine venner uten at du trenger å fysisk sende dem. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Nå er ikke Mii kanalen et RPG så sammenligningen din blir ikke reell Travel er for at din Mii kan reise mellom andre konsoller i din venneliste, slik at du slipper å fysisk sende Miien rundt til vennene dine. Ikke noe annet. Slik at når du går inn i Wii placa ser du Miiene til dine venner uten at du trenger å fysisk sende dem. 7816548[/snapback] Hmm... Syns det høres veldig unyttig ut. Lenke til kommentar
Livslykka Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Men er de fortsatt på min konsoll, etter at de har gått rundt til vennene mine? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå er ikke Mii kanalen et RPG så sammenligningen din blir ikke reell Travel er for at din Mii kan reise mellom andre konsoller i din venneliste, slik at du slipper å fysisk sende Miien rundt til vennene dine. Ikke noe annet. Slik at når du går inn i Wii placa ser du Miiene til dine venner uten at du trenger å fysisk sende dem. 7816548[/snapback] Hmm... Syns det høres veldig unyttig ut. 7816585[/snapback] Veldig nyttig om du skal til en kompis å spille - da har du Mii'n din der. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Nå er ikke Mii kanalen et RPG så sammenligningen din blir ikke reell Travel er for at din Mii kan reise mellom andre konsoller i din venneliste, slik at du slipper å fysisk sende Miien rundt til vennene dine. Ikke noe annet. Slik at når du går inn i Wii placa ser du Miiene til dine venner uten at du trenger å fysisk sende dem. 7816548[/snapback] Hmm... Syns det høres veldig unyttig ut. 7816585[/snapback] Veldig nyttig om du skal til en kompis å spille - da har du Mii'n din der. 7816834[/snapback] Det er verdensundergang om du må spille på en annen bruker. Dessuten er det jo Guest Mii'er. Mii er bare tull. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er verdensundergang om du må spille på en annen bruker. Dessuten er det jo Guest Mii'er. Mii er bare tull. 7816840[/snapback] Ingen som har sagt at det er verdens undergang heller. Men du har ihvertfall muligheten, og jeg liker Mii'ene Dessuten, si at du skal spille en runde i Tennis, og du er Pro på maskinen din hjemme. Da kan du være greit å ha sin egen Mii ....dessuten er det alltid hyggelig med besøk ifra andre Mii'er Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vær sin smak, personelig synes jeg det har store potensialer for f.eks online spilling på party spill, som f.eks Wii sports om det hadde vært online. Den du spiller mot ser ut som den personen som sitter i Oslo, mens du selv sitter i Tromsø. Samt at det er mye mer morro å knuse en kompis i tennis om dere begge faktisk "er der", noe som det føles som vis du har laget en god Mii. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hvordan funker dette med at de går til hverandre?? Har ikke skjønt det??! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 ikke jeg heller. Kan vennene dine bruke din mii, og f.eks tape mange kamper så han går ned i skill level da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Må jo spille på sin egen Mii! Det var det første som ble gjort når jeg kom til en kompis i romjula som hadde kjøpt Wii til jul. Rett inn og lagde Mii-karakter til meg. brukte masse tid på å finne rett hårtype og ansiktsform, heheh. Syns det er stilig jeg. Så da er det vel kjekt å kunne sende profilen til noen andre når man skal bort og spille ei helg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 De som er på Mii Placa kan du ikke redigere, bare se på. Men de Miiene som en kompis har sendt til deg, og som dukker opp i redigeringsrommet med dine Mii, kan du dra og redigere. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 De som er på Mii Placa kan du ikke redigere, bare se på. Men de Miiene som en kompis har sendt til deg, og som dukker opp i redigeringsrommet med dine Mii, kan du dra og redigere. 7824223[/snapback] så hvis jeg altså ikke sender noen miier, men kun har på travel, eller mingel eller hva det nå heter, så vil ikke andre kunne spille med dem eller redigere dem? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det er slik det henger sammen ja. Travel betyr at din Mii kan reise mellom Wii konsollene til vennene dine, en "showoff" kan man si. Om du derimot vil at en kompis skal kunne spille med den Miien du har laget, sender du den bare over til han gjennom posten, eller overfører den til Wiimoten og drar på besøk til kompisen din. Blir spennende å se fremtidige online spill, som jeg tror vil gjøre bruk av Mii mer og mer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Tror det er slik det henger sammen ja. Travel betyr at din Mii kan reise mellom Wii konsollene til vennene dine, en "showoff" kan man si. Om du derimot vil at en kompis skal kunne spille med den Miien du har laget, sender du den bare over til han gjennom posten, eller overfører den til Wiimoten og drar på besøk til kompisen din. Blir spennende å se fremtidige online spill, som jeg tror vil gjøre bruk av Mii mer og mer. 7824373[/snapback] Skjønner, der er jo litt bedre Lenke til kommentar
Hazardous Harry Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan jo uansett bare overføre Mii-en din til remote-en din og ta med den, så har du den hos kompisen og, ganske genialt akkurat det Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Det er bare utseendet til mii'en som blir overført med mii-parade/travel, dvs ikke savegames og whatnot skulle jeg tro. Mye av tankegangen med mii, (også det at du kan uploade den til wiimoten) er jo at du kan ta med deg din mii og spill hos en kompis. Regner med brodern f.eks tar med seg sin mii og wiimote når han får kjøpt seg wii, for tennisturneringer. Ser at bear har forklart hele greia godt. Han har skjønt det. Det er jo litt morro å ta et slag bowling og se at kompisene dine har dukka opp for å ta en titt på spillinga, eller at noen av dem hiver seg med på en runde baseball Ja, og du kan ikke redigere en mii som du ikke har lagd. Slik at hvis noen mottar min chewbaka, eller stormtrooper, så kan de ikke bare si, se hva jeg har lagd, da den er uredigerbar og det står at den er created by dipso. (de kan jo altids lage en fra scratch, som jeg har gjort ut i fra bilder på nett for de to eksemplene ) Endret 29. januar 2007 av Dipso Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) De som er på Mii Placa kan du ikke redigere, bare se på. Men de Miiene som en kompis har sendt til deg, og som dukker opp i redigeringsrommet med dine Mii, kan du dra og redigere. 7824223[/snapback] Du kan dra en mii fra mii parade over på mii plaza, hvis du synes den er kul, men du kan ikke redigere den. Mii vandringa handler også mye om connect24 og vise en av mulighetene der. Da mii'ene kan reise selv om wiien er på standby. Endret 29. januar 2007 av Dipso Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Tror det er slik det henger sammen ja. Travel betyr at din Mii kan reise mellom Wii konsollene til vennene dine, en "showoff" kan man si. Om du derimot vil at en kompis skal kunne spille med den Miien du har laget, sender du den bare over til han gjennom posten, eller overfører den til Wiimoten og drar på besøk til kompisen din. Blir spennende å se fremtidige online spill, som jeg tror vil gjøre bruk av Mii mer og mer. 7824373[/snapback] Hvordan får man sånn mii over til travel og sånt? O på parade? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Velg din Wii, rediger den og under "Mingle" fanen setter du kryss. Du må først ha "Travel" aktivert før denne blir tilgjengelig, Travel finner du under Placa delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå