Smirnoff Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg fikk faktisk det tilsvarede 5 i musikk i 9nde. Selv om jeg ikke gjorde noe særlig. Læreren vår delte opp klassen i de som spilte instrumenter og de som ikke gjorde det. Vi som ikke gjorde det ble satt til å lese noter, mens de andre gikk sammen med læreren til et annet klasserom og øvde gitar, piano og hva ellers det måtte være. Morro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg fikk faktisk det tilsvarede 5 i musikk i 9nde. Selv om jeg ikke gjorde noe særlig. Læreren vår delte opp klassen i de som spilte instrumenter og de som ikke gjorde det. Vi som ikke gjorde det ble satt til å lese noter, mens de andre gikk sammen med læreren til et annet klasserom og øvde gitar, piano og hva ellers det måtte være. Morro. 8047523[/snapback] Den er kjip Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg fikk faktisk det tilsvarede 5 i musikk i 9nde. Selv om jeg ikke gjorde noe særlig. Læreren vår delte opp klassen i de som spilte instrumenter og de som ikke gjorde det. Vi som ikke gjorde det ble satt til å lese noter, mens de andre gikk sammen med læreren til et annet klasserom og øvde gitar, piano og hva ellers det måtte være. Morro. 8047523[/snapback] Pwnt. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 De 2 siste månedene før jul i forfjor jobbet vi med en slik julefest, så vi jobbet mye da, og resten av året gjorde jeg bare det jeg fikk beskjed om, ingen prøver, skulle bare ha en liten forstilling før skoleavslutningen. Fikk 5. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Vi sykkylvinger koser oss med klassekonserter, prosjekt om yndlingsbandene våre og mye mer annet.. Rest tiden bruker vi på å se film om klassisk musikk (delvis dokumentarer.. Men det er ikke så mye). Eller går det på å høre på klassisk musikk, høre 30-40 sanger fra opp gjennom tidene og vite hvem som har laget dem.. Også sitter alle musikk genia i klassen min, så vi har fått sponset gitar og greier Men gratulerer! Jeg får musikk karakteren min neste uke tror jeg Hvor fort jeg klarer eric claptons "signe" avgjør hele greia (går litt sakte dessverre...) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 YES! enda en 6-er i musikk. nå har jeg bare6-ere og 5+-ere i musikk!! best i klassen 7816294[/snapback] Hvordan går det med norsken? Neida.. Musikk var også mitt sterkeste fag på U-skolen, omtrent det eneste jeg fikk 6 i. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 GZ Tiamin, jeg har to 6'ere og en 5'er i musikk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå