Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) mod, steng denne tråden. den er ikke noe vits i å ha lenger Endret 7. april 2007 av Gjest Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer så meget! Lykke til videre ! Lenke til kommentar
maartin Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Gratulerer. edit: trodde jeg var i en annen del av forumet, doh... Endret 28. januar 2007 av maartin Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Gratulerer.Men tror du virkelig at jeg, og alle andre her på forumet, bryr oss så veldig mye om det? Meningsløs thread, er et diskusjonsforum, fint lite å diskutere her... 7816434[/snapback] du kan da velge og ikke se på alle gledesutbrudd-trådene. Det er som regel ting som ikke vi bryr oss så mye om, men som man må få ut. Skjønner ikke hvorfor du svarer engang Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Gratulerer.Men tror du virkelig at jeg, og alle andre her på forumet, bryr oss så veldig mye om det? Meningsløs thread, er et diskusjonsforum, fint lite å diskutere her... 7816434[/snapback] Det er en grunn til at det heter GLEDESUTBRUDD... Ja, grattis... Savner musikk så sykt Endret 28. januar 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 "Gledesutbrudd" blir sjelden diskusjonstråder, maartin. Det er vel ikke ment som det heller, bare en måte for brukere til å uttrykke sin glede over en hendelse! Gratulerer, trevakt Lenke til kommentar
maartin Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 du kan da velge og ikke se på alle gledesutbrudd-trådene. Det er som regel ting som ikke vi bryr oss så mye om, men som man må få ut. Skjønner ikke hvorfor du svarer engang 7816447[/snapback] Nei ikke jeg heller, gikk inn på en flyttet tråd og trodde jeg endte opp i Skole og Utdannelse-delen av forumet, ikke gledesbrudd Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vi har bare fått 1 karakter i musikk - karakterboka. Der fikk jeg 5. Har ikke fått noen andre karakterer enn den i karakterboka. Teit. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er fint lite musikk i musikkfaget på skolen. I løpet av den tiden jeg gikk på ungdomsskolen satt vi bare og skrev stiler om Odd Børretzen. Skal ikke stort til for å få en 6'er. Men men, gratulerer anyways! Lenke til kommentar
Manek Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nice med 6 trevakt Grattis Kommer til å savne musikk på vidregående ja... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 grattis jeg fikk først 5, men musikklæreren min synbs det var for teit at jeg skulle ha en 5er så han revurderte og fant ut at det passet bedre med en 6er :D Lenke til kommentar
scythe Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 er ikke noe spesielt å få 6 i musikk da syns jeg... er bare å hjelpe til med å rigge opp og sånn.... Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 er ikke noe spesielt å få 6 i musikk da syns jeg...er bare å hjelpe til med å rigge opp og sånn.... 7997196[/snapback] enig med deg der men gratulerer til deg trådstarter Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) fikk 3er i musikk på grunnskolen uten å gjøre noen ting satt bare å hørte på læreren. pluss at jeg sov litt , :!: alright Endret 22. februar 2007 av larshaugli18 Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 kan du være så inderlig snill å fortelle meg hva man skal med en musikk karakter? eneste jeg kan komme på er jo det at man kan tørke seg i rævva med den Jeg har 6 med musikklæreren min jeg, mye bedre :!: Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 haha musikk læreren min er 50 år og feit, så tror ikke det er noe særlig... man trenger kanskje ikke musikk karakteren som musikk karakter, men alle karakterer teller jo på å dra opp snittet, og det er det som teller Lenke til kommentar
Loled Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Bra for deg... Jeg har bare 2ere 10 klasse, 4 i gym Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Musikk er lett. Har hatt seksere i det fra åttende til nå Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 er ikke noe spesielt å få 6 i musikk da syns jeg...er bare å hjelpe til med å rigge opp og sånn.... 7997196[/snapback] ikke i klassen vår ass. Flere av gutta i klassen spiller gitar og kan spille sanger perfekt og spontant uten noe ark eller tablatur, og improvisere lange proffe soloer. Og de har perfekt sammspill. For å få en av 6-erene f.eks, måtte jeg stå og synge av full hals på en selvlaget sang på elektrisk ukulele med forsterker, og be klassen synge med. Og det var jævelig bra, og sangen var bra også Det er liksom ikke bare å følge med i timen osv her da Lenke til kommentar
varmit Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Da tror jeg kansje vi har det ganske strengt.... Vi har prøver om kulturer i afrika og india, hvilket stoff det forskjellige instrumentene er laget av osv. Må slite for 5'ern der ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå