Gå til innhold

Winamp Vs. iTunes ?

Mauro

Foretrekker du Winamp eller iTunes?  

50 stemmer

1. 1. Foretrekker du Winamp eller iTunes?

• Winamp
      23
    • iTunes
      15
    • Bruker begge
      3
    • Bruker ingen av dem
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til en lignende løsning som krever masse plugins og styr for at det skal bli som jeg vil ha det. :)

7862944[/snapback]

vel, noen brukere har beskjedne "behov" og da kan itunes kanskje passe, men for utstrakt konfigurerbarhet og funksjonalitet er det bare å styre unna.
Lenke til kommentar
vel, noen brukere har beskjedne "behov" og da kan itunes kanskje passe, men for utstrakt konfigurerbarhet og funksjonalitet er det bare å styre unna.

7863096[/snapback]

Tja, for min del har iTunes nøyaktig all funksjonalitet jeg kunne ønske meg, og jeg anser meg som en avansert bruker. Jeg trenger ikke å konfigurere det fordi det passer mine behov, og ser da ingen grunn til å måtte stresse med en "konfigurerbar" avspiller. Men, klart, har man lyst til å mekke og dille så er Winamp helt rått det. :)

Lenke til kommentar

Bruker Winamp.

iTunes trekker for mye minne og kraft. Det er treigt. Det har et bra mediebiblotek da =)

Winamp bruker mye mindre minne, man finner flere og bedre plugins for å konfigurere det, støtte for så godt som alle mp3-spillere, faktisk bedre støtte for Creative Zen Vision:M enn det som følger med.

Lenke til kommentar
Kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til en lignende løsning som krever masse plugins og styr for at det skal bli som jeg vil ha det. :)

7862944[/snapback]

7863096[/snapback]

Som for eksempel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...