hinduuu Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Denna serien ble overraskene bra, må si jeg likte skuespillern Paul Blackthorne. Han gjorde en veldig bra jobb, og piloten fanga oppmerksomheten min. Detta blir nok en serie jeg kommer til og følge veldig med på framover. Hva syntes dere? Her er litt av hva serien går ut på for de som ikke har hørt noe om den. Based on Jim Butcher's best-selling novels, The Dresden Files tells the story of Harry Dresden (Paul Blackthorne), a regular-guy private detective with extraordinary abilities. While most people see assaults, kidnappings or murders as the work of people with a depraved indifference for human pain, Harry is as likely as not to see the work of supernatural villains. Episode 2 kommer i kveld gleder meg noe sjukt Her finner dere promo'n Link Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Ja virker bra den. Var gasnke spennende. Begynner å bli en del serier å følge med på nå. I kveld kommer jo Båda battlestar og rome i tillegg. Blir en fin tv kveld dette... Endret 28. januar 2007 av Aqidon Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Eneste som var skuff var at man ikke så noe som helst tegn til at han hadde magiske evner. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Hadde vært kult om han var mer trollmann type, ikke sånn som er avhengig av magiske ringer, staver og shitt. Syns han virker litt pysete. Håper serien tar seg opp, det vet jeg den har potensiale for. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 ah... så akkurat første episode og den var jo bare Ble nødt til å sette på andre episode med en gang. Ser den nå... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 uhm, dagens episode var bra ;D Lurer fælt på de High concuil folka eller hvordan det skrives Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hmm...høres litt fishy ut og litt...tja..samme sjangeren som Heroes meg folk som helt plutselig har overnaturlige evner? Edit: etter å ha sett promoen så kan dere glemme det som står ovenfor. Så regelrett crap ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå