Gå til innhold

Samsung SyncMaster 191T leveringsproblemer?

Kilronan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Samsung har jo helt håpløse leveringsproblemer for tida, fikk mail fra Itbutikken da jeg bestilte en 172T for halvannen uke siden at de hadde en ubekreftet leveringsdato den 23.02.03, noe som er vel lenge...

Er ingen andre butikker som har den på lager i snarlig tid heller, så Samsung sliter tydeligvis med leveringen for tiden, både med denne og andre modeller. Hvis det ikke blir utbedring innen få dager så vurderer jeg å kansellere Samsungkjøpet og heller gå for en Eizo 585-K, selv om denne på papiret ser litt dårligere egnet ut til spill og film med tanke på kontrast og responstid.

Lenke til kommentar

Dell UltraSharp 1900FP er nøyaktig samme skjermen, (produsert av samsung) eneste forskjellen er navnet på forsiden

men den er dyrere :(

jeg sendte en e-post til dell for noen uker siden og spurte de hvorfor de var dyrere (de skryter jo av at de er billig siden de selger direkte til kunde)..... jeg fikk ikke svar fra dem.....

Lenke til kommentar

Takk for de. Men jeg kjøpte skjermen noen dager etter jeg skrev det innlegget, og jeg er mektig imponert over saken. Den kan absolutt anbefales!

det er jo hvit,æsj sølv er jo et must idag,hvit er 80 og 90 talls data farge.

http://no.itbutikken.dk/default.asp?sprog=...47&varenr=19812

Denne er btw. sølv.. Kjøpte den selv....

Lenke til kommentar
Noen som har en anbefaling på en 17" lcdskjerm som skal brukes til spelling?

Har ikke noen personlig erfaring, men ut fra det jeg har lest her på forumet, vil jeg tro at Samsung 172T og Eizo L565 kan være alternativer. Kanskje også den Hitachi-saken som har responstid 16 ms.

LCD 17" er vel det samme som en CRT 19" :shrug:

Det kan vel sammenlignes, ja. Oppløsningen på 17" LCD er 1280*1024, og det er jo det samme som er ganske vanlig på 19" CRT. Men 19" CRT pleier å ha rundt 18" synlig diagonal, så de er litt større enn 17" LCD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...