Drag0nf0rce Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei folkens. jeg skal bygge en Gamin PC for maximum 10k. vet at det ikke er mye men det er det jeg har og jeg har absolutt "NULL" peil på PC deler. så kan noen hjelpe meg med hva slaks deler jeg skal bestille? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei! Her er et forslag fra meg: Spillepc 10k Conroe Kabinett er ikke med i oppsettet, velg et som du liker. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) 1x Cooler Master Cavalier 1x Hiper HPU-4S435, (32A 12^1 og 12^2) 1x Samsung SpinPoint P120 1x Asus P5N-E SLI, 1x NEC DVD-brenner 1x Sapphire Radeon 1x Intel Core 2 Duo E6300 Sum: 5.874,00 pcutstyr.no http://www.psdata.no/ps.asp?it=129238&mlevel=140205 Endret 28. januar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Siden du har absolutt null peiling så ville jeg ha bestilt en ferdigbygd fra jmdata.no eller noe lignende, med mindre du kjenner en som kan det da? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Siden du har absolutt null peiling så ville jeg ha bestilt en ferdigbygd fra jmdata.no eller noe lignende, med mindre du kjenner en som kan det da? 7818085[/snapback] ? det er veldig enkelt, du får hjelp til å utpeke noen deler, du bestemmer deg for webshop, du legger ordre om at pcen skal bygges sammens med ferdig installert windows med oppgradering til windows vista. For å være 100% så sender en email på forhånd eller tar en telefon. Hvis ikke en kjenner noen eller vil prøve seg på å bygge en pc-guide. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Siden du har absolutt null peiling så ville jeg ha bestilt en ferdigbygd fra jmdata.no eller noe lignende, med mindre du kjenner en som kan det da? 7818085[/snapback] ? det er veldig enkelt, du får hjelp til å utpeke noen deler, du bestemmer deg for webshop, du legger ordre om at pcen skal bygges sammens med ferdig installert windows med oppgradering til windows vista. For å være 100% så sender en email på forhånd eller tar en telefon. Hvis ikke en kjenner noen eller vil prøve seg på å bygge en pc-guide. 7818118[/snapback] Ok, har bare opplevd at hvis webshoppene skal sette sammen for deg så får du bare velge mellom ett begrenset utvalg av deler.. Lenke til kommentar
Drag0nf0rce Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 dette er bra Pcdeler dere har funnet fram. mange takk Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Siden du har absolutt null peiling så ville jeg ha bestilt en ferdigbygd fra jmdata.no eller noe lignende, med mindre du kjenner en som kan det da? 7818085[/snapback] ? det er veldig enkelt, du får hjelp til å utpeke noen deler, du bestemmer deg for webshop, du legger ordre om at pcen skal bygges sammens med ferdig installert windows med oppgradering til windows vista. For å være 100% så sender en email på forhånd eller tar en telefon. Hvis ikke en kjenner noen eller vil prøve seg på å bygge en pc-guide. 7818118[/snapback] Ok, har bare opplevd at hvis webshoppene skal sette sammen for deg så får du bare velge mellom ett begrenset utvalg av deler.. 7818188[/snapback] det er også sånne ferdig pruttede pakker med extra alternativer f.eks komplett. 300-500kr for at webshop setter i sammen pc og noen kroner extra for at installerer windows. pluss windows til 900kr. mye penger å spare på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå