Bytex Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Altså, på mange sider som ender på .jp kommer det ofte bare utropstegn og spørsmålstegn. Hvordan får jeg det sånn at den riktige fonten vises? Det ser unektelige litt kulere ut med riktig font istedet for bare krøll overalt. F.eks. her: http://ponycanyon.weblogs.jp/uetoaya/ Endret 28. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Funker fint hos meg.... Men tror ikke dette har noe med firefox å gjøre, kjør IE på samme siden, så er det mulig den sier at du må installere en tegnsettpakke for japansk, og da fungerer det sikkert i firefox etterpå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Vet ikke hvordan jeg gjør det...har sikkert fått spm et par ganger i IE, men bare trykket NO. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) winxp: kontrollpanel>dato,klokkeslett,språk og regionale innstillinger>legg til andre språk>huk av "installer filer for østasiatiske språk", trykk "bruk" og finn fram din winxp cd Endret 28. januar 2007 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå