rogerp Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei, etter at jeg fikk explorer versjon 7 så er bokstavene når jeg er på nett uklare. I den forrige verjonen så gikk jeg og justerte hertzen til 75 og da ble det klart,men det går ikke nå. Noen som vet hvor jeg kan justere dette? Skjermkortet er Nvidia GE force mx2 tror jeg den hette.Er en Dell 4400 stasjonær.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har du nyeste driver? Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Ehh det vet jeg ikke Hvordan sjekker jeg siste versjon? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 http://www.hardware.no/filer... Finn den for ditt os! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det har ingenting med skjermdrivere å gjøre. Motoren til IE7 har en håpløs måte å glatte over skrifttypene, og dette gjør at det blir uklart. Installer firefox/seamonkey/opera, så skal du se at ting ser bra ut (og du får bedre nettlesere) Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Eller man skrur av ClearType i IE med Tools->Internet Options->Advanced->Multimedia->Always use ClearType for HTML Endret 28. januar 2007 av johneinar Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Prøv å slå av ClearType, hvis du mod all formodning absolutt skal bruke IE 7. Jeg anbefaler deg firefox, som er bedre på alle mulige måter. For sider som ikke fungerer i Firefox (utrolig få, er omtrent bare windows update) kan du bruke extensionen "IE-tab Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Prøv å slå av ClearType, hvis du mod all formodning absolutt skal bruke IE 7. Jeg anbefaler deg firefox, som er bedre på alle mulige måter. For sider som ikke fungerer i Firefox (utrolig få, er omtrent bare windows update) kan du bruke extensionen "IE-tab 7816439[/snapback] Har nå lastet ned siste driver ,clear type er av,ingenting hjelper prøver Firefox kanskje det da blir leselig... Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Selv om ClearType er skrudd av i Windows så må du også skru det av i IE via valget jeg viste til. Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Selv om ClearType er skrudd av i Windows så må du også skru det av i IE via valget jeg viste til. 7816478[/snapback] Ahh da ble det noe annet nå ble det bra,gjorde slik du sa johneinar,tusen takk! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Da lærte jeg noe nytt i dag også. Men undrer skikkelig på hvorfor de har clear type i det hele tatt! Det blir jo som å smøre skjermen med vaselin istedenfor med gode briller... Håpløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå