sleden Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Når jeg skal sette micen til pceen og jeg har på mine stereo høytalere kommer det sånn høy pipelyd det heter noe men husker ikke hva. kan jeg fikse dette med noen instillinger på pceen kanskje? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Er det feedback du tenker på? er ikke helt sikker på hvordan man fikser det Endret 28. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
sleden Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Er det feedback du tenker på? er ikke helt sikker på hvordan man fikser det 7816367[/snapback] ja feedback var det! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er vel bare å ikke la micen peke mot høyttalerene så skal det forsvinne. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Feedback oppstår når høyttalerne spiller av lyden du tar opp - i sanntid. Det som da skjer er at mic'en plukker opp en lyd, sender denne til PC/forsterker som forsterker lyden og sender denne ut igjennom høyttalerne. Men da plukker mic'en opp denne forsterkede lyden fra høyttalerne igjen, og det hele skjer om igjen, i en slags evig loop inntil du flytter mic'en bort fra høyttalerne. Enkleste måten å eliminere feedback på er å skru av at høyttalerne dine spiller av hva mic'en plukker opp. Som oftest er denne funksjonen kalt for "monitoring", f.eks "microphone monitoring". Lenke til kommentar
sleden Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Enkleste måten å eliminere feedback på er å skru av at høyttalerne dine spiller av hva mic'en plukker opp. Som oftest er denne funksjonen kalt for "monitoring", f.eks "microphone monitoring". 7819918[/snapback] kan jeg gjøre dette i windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå