Gå til innhold

Den nye voffsen min


Litejk

Anbefalte innlegg

Legger ut et bilde av den nye voffsen min. Hva syntes dere om bildet?

 

Er vel mer for å skryte over hunden enn for å få kritikk jeg legger det ut :love:

Men såklart, jeg vil ha kritikk!

 

Exif:

Minolta Dynax 5D

Tamron 90mm F2.8 macro

1/125

F5.6

ISO 200

blits på ev 0.7

Aperture Priority

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herlig! :D Er det en samojed? Mormor og morfar hadde også en slik. Superdupermegaskjønne hunder! :D

 

 

Navnet er..?

 

 

 

Godt fokus! :thumbup:

7816197[/snapback]

Ja, det er en Samojed. Den er litt over 8 uker nå, og ca 7.5 uker på bildet. Navnet er Bamse, og det er en veldig flink hund!

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Nå har noen vert innpå her tilsammen 125 ganger, og to personer har lagd igjen en beskjed. Jeg setter pris på litt bildekritikk folkens!

7818251[/snapback]

Det er vel litt deg selv også da?

7818285[/snapback]

Jeg må innrømme at jeg ikke liker deg. Men nok om det

 

Selv om det er litt meg som har vert innpå, så var ikke det poenget mitt! Jeg vet godt at det er kanskje flere som har vert innpå flere ganger, det var derfor jeg sa NOEN hadde vert innpå tilsammen 125ganger!

Lenke til kommentar

Ser dere reagerer på hvitbalansen. Den er faktisk rett, hunden er hvit, men det var dempet belysning i rommet når jeg tok bildet, så hunden ble på en måte gul.

Edith: legger ut en litt hvitere verisjon. Dette bildet hadde jeg ikke med beina, og de andre bildene jeg tok var ikke så veldig fine. Bildet var også tatt i Jpeg,så det var litt domt.

Endret av Litejk
Lenke til kommentar
Nå har noen vert innpå her tilsammen 125 ganger, og to personer har lagd igjen en beskjed. Jeg setter pris på litt bildekritikk folkens!

7818251[/snapback]

Det er vel litt deg selv også da?

7818285[/snapback]

Jeg må innrømme at jeg ikke liker deg. Men nok om det

 

Selv om det er litt meg som har vert innpå, så var ikke det poenget mitt! Jeg vet godt at det er kanskje flere som har vert innpå flere ganger, det var derfor jeg sa NOEN hadde vert innpå tilsammen 125ganger!

7818327[/snapback]

Skal du drive med personangrep, eller skal du ha kritikk på bildet ditt?

 

Om du liker meg eller ikke er ikke min sak, og det er ikke mitt problem om jeg er lite likt. Jeg gir kritikk til bildet ditt, om du ikke liker det jeg sier, får du heller bare overse det.

 

Poenget mitt var at det ikke har vært 125 personer innpå.

 

Og uansett hvor mye du skriker etter kritikk, kommer ikke folk løpende. Du skremmer de vekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...