Litejk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Legger ut et bilde av den nye voffsen min. Hva syntes dere om bildet? Er vel mer for å skryte over hunden enn for å få kritikk jeg legger det ut Men såklart, jeg vil ha kritikk! Exif: Minolta Dynax 5D Tamron 90mm F2.8 macro 1/125 F5.6 ISO 200 blits på ev 0.7 Aperture Priority Endret 28. januar 2007 av Litejk Lenke til kommentar
jammi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) herlig! Er det en samojed? Mormor og morfar hadde også en slik. Superdupermegaskjønne hunder! Navnet er..? Godt fokus! Endret 28. januar 2007 av jammi Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er vel mer for å skryte over hunden enn for å få kritikk jeg legger det ut 7815923[/snapback] Da er du nok kommet til feil kategori. Du burde fått beina med også. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) herlig! Er det en samojed? Mormor og morfar hadde også en slik. Superdupermegaskjønne hunder! Navnet er..? Godt fokus! 7816197[/snapback] Ja, det er en Samojed. Den er litt over 8 uker nå, og ca 7.5 uker på bildet. Navnet er Bamse, og det er en veldig flink hund! Endret 28. januar 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har noen vert innpå her tilsammen 125 ganger, og to personer har lagd igjen en beskjed. Jeg setter pris på litt bildekritikk folkens! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Haha, genialt søt valp. Savner spisse valpetenner når jeg ser bildet. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har noen vert innpå her tilsammen 125 ganger, og to personer har lagd igjen en beskjed. Jeg setter pris på litt bildekritikk folkens! 7818251[/snapback] Det er vel litt deg selv også da? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har noen vert innpå her tilsammen 125 ganger, og to personer har lagd igjen en beskjed. Jeg setter pris på litt bildekritikk folkens! 7818251[/snapback] Det er vel litt deg selv også da? 7818285[/snapback] Jeg må innrømme at jeg ikke liker deg. Men nok om det Selv om det er litt meg som har vert innpå, så var ikke det poenget mitt! Jeg vet godt at det er kanskje flere som har vert innpå flere ganger, det var derfor jeg sa NOEN hadde vert innpå tilsammen 125ganger! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Let the fight begin.... Men ta dette over pm gutter! Til trådstarter: Om du liker meg eller ikke vet jeg ikke, men jeg syns at hunden din var søt Det er en tråd for bilder av hnder her, bare søk litt Jeg syns du har fått fokuset på rett plass, øynene, men kunne kanskje tatt med beina. Marius Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 for en nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyydelig hund Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Beina er nevnt. Jeg synes det ser ut som om hvitbalansen er feil. Valpen er mer gul enn hvit. Noe forstyrrende den kommoden bak hunden. Men en søt valp Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Skarpt bilde, fokus på rett plass. Det negative : Du burde ikke kuttet bena og hvitbalansen er muligens ikke helt optimal. Pelsen er ikke hvit på min skjerm, men kanskje er den ikke hvit i virkligheten heller? Er bildet tatt i raw, er det en smal sak å rette. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Flott hund, da teller det vel ikke så mye om bildet er bra Savner hunden min nå, gleder meg villt til jeg kommer hjem til han. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Ser dere reagerer på hvitbalansen. Den er faktisk rett, hunden er hvit, men det var dempet belysning i rommet når jeg tok bildet, så hunden ble på en måte gul. Edith: legger ut en litt hvitere verisjon. Dette bildet hadde jeg ikke med beina, og de andre bildene jeg tok var ikke så veldig fine. Bildet var også tatt i Jpeg,så det var litt domt. Endret 28. januar 2007 av Litejk Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nå har noen vert innpå her tilsammen 125 ganger, og to personer har lagd igjen en beskjed. Jeg setter pris på litt bildekritikk folkens! 7818251[/snapback] Det er vel litt deg selv også da? 7818285[/snapback] Jeg må innrømme at jeg ikke liker deg. Men nok om det Selv om det er litt meg som har vert innpå, så var ikke det poenget mitt! Jeg vet godt at det er kanskje flere som har vert innpå flere ganger, det var derfor jeg sa NOEN hadde vert innpå tilsammen 125ganger! 7818327[/snapback] Skal du drive med personangrep, eller skal du ha kritikk på bildet ditt? Om du liker meg eller ikke er ikke min sak, og det er ikke mitt problem om jeg er lite likt. Jeg gir kritikk til bildet ditt, om du ikke liker det jeg sier, får du heller bare overse det. Poenget mitt var at det ikke har vært 125 personer innpå. Og uansett hvor mye du skriker etter kritikk, kommer ikke folk løpende. Du skremmer de vekk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 tissedam: Skjerp deg, sånt går via PM. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Tips til neste gang: Bilder av hunder som står rett opp og ned blir best om du huker deg ned på høyde med hundens hode Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Julie: Litt sånn standard-lærdom man får på Media-linja. I dette tilfellet, når det er snakk om en valp, syns jeg det er et godt poeng å overvinkle for å forsterke at valpen faktisk er liten, harmløs (se bort fra de sylskarpe tennene og klørne) og søt. Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Utrolig fin hund! Hvor kjøpte du den? Angående bildet. Helt greit bare synd det med føttene. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Utrolig fin hund! Hvor kjøpte du den? Angående bildet. Helt greit bare synd det med føttene. 7823329[/snapback] Jeg kjøpte det av en som driver med slike hunder til sledekjøring. Han bor i nærheten av Odda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå