Sportive. Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Her er et bilde til noen meter i fra det siste....... Videre tips her ? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Beskjær det mer i toppen, sier jeg. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Bra utsnitt sier jeg, langt i fra dårlig! Men det var litt kjedelig på en måte. Teknisk var det bra, men det mangler noe å sette øynene på. Skal ikke si jeg kunne gjort det bedre, men hadde det vert en flott båt der ute, en vakker øy eller noe hadde det vært så mye mer intressangt. Men langt fra dårlig bilde, som enkelhet er det veldig bra, og det er lite som kunne blitt gjort bedre akkurat der. Endret 28. januar 2007 av Litejk Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er til dels enig i han over, men jeg føler det mangler litt i bunnen jeg. Lenke til kommentar
Totto Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Synes det var ett kjempefint bilde jeg.. kunne vært fint med en person i utkanten av bildet for eksempel.. Hva slags kamera/objektiv er det tatt med? -totto Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Eos 350, tamron 17-50 2.8 Tatt i dag. Lyset synes jeg er meget utfordrende å få gode/spennende bilder i derfor har jeg tatt det, ble da uten hovedmotiv, mye pga dårlig vær..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå