drb Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg kjøpte meg en hansol h711 lcd for et par dager siden og jeg har oppdaget to pikselfeil??? Har noen hatt prob med dette?! [ Denne Melding var redigert av: drb på 2002-11-30 16:46 ] Lenke til kommentar
Porky Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Nei, desverre ikke. 2 er vel under grensen av hva som må til for å bytte... Tror du må bare ble vant med de. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 plager det deg kan du benytte deg av angreretten Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 prøv å lage bedre emne, da kan du kanskje få mer svar Du kan redigere emnefeltet ved å velge rediger i meldinga di [ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-11-30 16:27 ] Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Går an å fixe det med "masering" av skjermen. Det funker bare noen ganger.... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 du kan bruke søkefunksjonen og søke på f.eks "døde piksler" også :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 hvordan er den skjermen forresten, er du fornøyd med den? video, spill, vinkel, hva synes du? leste slakt-testen av skjermen på pcworld.no vurderer kanskje å kjøpe en slik eller 15" til hansol Lenke til kommentar
drb Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Skjermen er helt grei den selv om jeg ikke har sett så mange andre jeg kan sammenligne med. Gør seg veldig godt på bordet da...... Fiksa den ene pikselen med masering!!! Har hørt andre snakke varmt om denne skjermeno også. tross slakting i visse tester. Har også hørt at visse tester ikke er like pålitelige!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå