ahleks Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei ! Jeg har et MSI Radeon X1900XTX skjermkort og vurderer å kjøpe ett til å ha CrossFire, men så har jeg lit problemer med å finne det samme kortet i MSI. Derfor bare bare lurte jeg på om det går ann å ha CrossFire med MSI Radeon X1900XTX og f.eks Sapphire Radeon X1900XTX ? Takker for svar Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Så lenge det ene kortet er noe som kalles for "Crossfire edition" så går det bra. Altså et master kort og et vanlig. Produsent spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Fasktisk trenger du ikke Mastercard lenger saa lenge du har kort av samme serie (x1900***) men hvis du kobler sammen et x1900xtx med et x1900gt vil xtx kortet klokke seg ned aa halvere ramen for aa moete GT kortet's ytelse, (altsaa crossfire blir aldri bedre en det svakeste kortet) er usikker paa om dette gjelder for Xpress 200/1600 chipset, men har selv kjoert 2x x1900gt i crossfire paa mitt Xpress3200 HK saa hvis du har 2 x1900XTX kort og et Xpress3200 HK saa skal du ha null problem med aa kjoere (software) crossfire (altsaa uten mastercard) det eneste er at du faar bedre ytelse og bedre utnyttelse av Crossfire hvis du har mastercard og kabel. Med software crossfire kan du kun rendre i AFR (alternate frame rendering) med mastercard har du alle rendrings muligheter aapne + super antialiasing og som snoggis sa, produsent spiller ingen rolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå