Gå til innhold

S**** å kjapt Forumet er Idag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må absolutt si meg enig i det ja! Trodde nesten ikke hva jeg så, da jeg var innom tidligere i dag. Men nå, 4-5 timer senere går det fortsatt unna så det alldeles flagrer!

Veldig bra! Om dette fortsetter, så tror jeg aldri noen kan klager på farta nei!

Har folket på ok.no funnet en flaskehals, eller er vi oppe og går på ny versjon? Det kan nesten virke slik.

Lenke til kommentar

Må huske på at der er lørdag også idag da. Ofte en del mindre trafikk i helgene.

De hadde jo en oppgradering av hardware for en stund tilbake. Dette hjalp en god del. Neste steg er vel det nye forumet så vå får vente å se hva fremtiden bringer. Ting kan aldri gå for fort :grin:

Lenke til kommentar

Jeg lette faktisk etter et sted jeg kunne klage på farten her jeg. jeg er en ny bruker bare noen dager gammel. Jeg synes forumet har vært meget tregt i disse dagene, dvs: jeg må vente opptil 15 sekunder før det kommer frem. Dette vekker gamle følelser fra 1994! hadde alltid med meg en god bok sidenav pc'n

god advent!

Lenke til kommentar

Det finnes vel adskillig mer unyttige poster enn denne, her på forumet?

Skal ikke trekke frem eksempler akkurat nå, selv om det kan være fristende.

Derimot så vil i allefall jeg mene at det er verdt å kommentere, ikke minst pga.at mange oppfatter forumet som ganske tregt.

Når det plutselig skjer såpass store endringer som vi til tider opplevde i går (lørdag), så har vel de fleste forhåpninger om at det kanskje har skjedd ett og annet? De fleste vet jo at Amund&Co jobber med dette problemet.

Vi får nok garantert beskjed om når nødvendige forandringer og utbedringer er på plass, men man kan jo aldri vite?

Jeg hadde i allefall et lite håp om at det hadde skjedd noe.....

Lenke til kommentar

Quote:

Skrue skrev (2002-12-01 00:25):

Jeg hadde i allefall et lite håp om at det hadde skjedd noe.....

Noko har skjedd, men ikkje på dette forumet her. Me har ein ny versjon av phpBB2 i bakhand, som kjem til å verte lagt ut i "næraste framtid" (don't quote me on that). Det er mykje bra i dette, og forhåpentligvis er ytelsen òg mykje bedre... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...