Gå til innhold

Hva slags sequencer(musikk prog) bruker du?


s10an

Anbefalte innlegg

uansett hva du velger ikke velg cubase som din første sequencer... tar alt for lang tid å sette seg inn i å mister interessen fort siden det er så knotete å finne fram til ting der =)

 

Har prøvd reason, cubase og fl studio og for meg falt valget lett på fl studio siden det var det mest brukervennlige programet for meg i hvertfall =)

 

Så anbefaler deg å laste ned en demo av programmene å teste ut hvilken du liker best ;) ikke hør på hvordan lydene høres ut i programmet for de skal du ikke bruke uansett (fl studio lydene som følger med suger i hvertfall, cubase har vel ikke noen lyder som følger med engang? jeg fant de i hvertfall ikke =P )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

petterbaa: du kan umulig ha prøvd noe særlig hardt, cubase er IKKE vanskelig å sette seg inn i hvis man gidder å bruke litt tid på det. Kan du cubase skikkelig har du MANGE flere muligheter enn hvis du bruker fl studio, Cubase er rett og slett et mye bedre program.

 

Og anngående innebygde "lyder" som du kaller det.. Ingen klarer seg kun på synthene som følger med en sequencer, man laster ned PLUGINS!

Når det er sagt, så er monolouge-synthen som følger med cubase grisefet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

joda.. det er lett for de som kan det HKH!

Cubase kan se komplisert ved første øyekast, men hvis man er villig til å lære seg det går det fort...

absolutt noe å lære seg, cubase kan gjøre alt bare fantasien som setter grenser

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...