petterbaa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 uansett hva du velger ikke velg cubase som din første sequencer... tar alt for lang tid å sette seg inn i å mister interessen fort siden det er så knotete å finne fram til ting der =) Har prøvd reason, cubase og fl studio og for meg falt valget lett på fl studio siden det var det mest brukervennlige programet for meg i hvertfall =) Så anbefaler deg å laste ned en demo av programmene å teste ut hvilken du liker best ikke hør på hvordan lydene høres ut i programmet for de skal du ikke bruke uansett (fl studio lydene som følger med suger i hvertfall, cubase har vel ikke noen lyder som følger med engang? jeg fant de i hvertfall ikke =P ) Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Skjønner da ikke helt hva du mener. Man lærer da å bruke programmet når man leser bruksanvisningen som følger med? Cubase er fleksibelt, kan man det, kan det brukes til nesten alt. Og sånn at du vet det- det følger med en god del lyder med Cubase, ja. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 petterbaa: du kan umulig ha prøvd noe særlig hardt, cubase er IKKE vanskelig å sette seg inn i hvis man gidder å bruke litt tid på det. Kan du cubase skikkelig har du MANGE flere muligheter enn hvis du bruker fl studio, Cubase er rett og slett et mye bedre program. Og anngående innebygde "lyder" som du kaller det.. Ingen klarer seg kun på synthene som følger med en sequencer, man laster ned PLUGINS! Når det er sagt, så er monolouge-synthen som følger med cubase grisefet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 joda.. det er lett for de som kan det HKH! Cubase kan se komplisert ved første øyekast, men hvis man er villig til å lære seg det går det fort... absolutt noe å lære seg, cubase kan gjøre alt bare fantasien som setter grenser Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Folk leser dessverre alt for lite bruksanvisninger. Dette gjelder ikke bare med musikkprogram, men det meste. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Bruker Tracktion 2 og Ez Drummer, holder i massevis for meg. Enklere programmer med så høy funksjonalitet skal du lete lenge etter. Endret 10. april 2007 av Windkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå