Månebaronen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Har søkt litt etter rimeligste måten for nevøen min å skaffe seg en DS Lite og et spill på. Finner ikke noe pakke med DS Lite og spill.. Vet noen om det finnes slike bundles? Evt hvor handler man DS billigst? Kjøpte tidligere den første DS'en med Mario Kart til sønnen min, og det var da fornuftig priset. Må vel finnes tilsvarende med Lite'n? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Spaceworld ser ut til å ha noen ganske rimelige. Endret 28. januar 2007 av virulence Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Spaceworld ser ut til å ha noen ganske rimelige. 7815451[/snapback] Ja, det er det billigste jeg har funnet også, men de er utsolgt.. Opererer de forresten med samme prisen i butikken som på nettet? Lenke til kommentar
jungl Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg er på jakt etter dette også. En liten digresjon, i Japan og USA er ds lite så populær at det er vanskelig å finne den i butikker. Utsolgt overalt! Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Har ikke sett noen bundles enda, men i den nyeste elkjøp-avisa koster DS Lite 1195,- Endret 28. januar 2007 av Apocalypse Lenke til kommentar
virulence Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hmm, det står iallefall ikke noe om at det er utelukkende nettpris. Men jeg er sannelig ikke sikker. Du får ta turen innom din lokale butikk, eventuelt ringe dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå