v3g4rd Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei alle sammen. For snart et år siden kjøpte jeg meg en "Otto Fantastico" laptop fra Whitebox (noe som jeg i senere tid har funnet ut at jeg ikke burde ha gjort). Jeg formaterte pcen her om dagen for å få lagt inn windows xp helt fra scratch igjen, som gikk relativt smertefritt hvis du ser bort i fra driverne som manglet. Jeg (dum som jeg var) regnte med at de driverne lå inne på whitebox.no, slik de gjorde når jeg formaterte pcen første gangen, men neida. Eneste jeg får opp nå er at domenet er parkert, og brønnøysundregisteret sier at Whitebox er konkurs.. Og nå til problemet mitt.. Vet noen hvor i hel**** jeg kan få tak i drivere igjen? Pcen kjører chipset fra intel, så det er ikke så vanskelig med skjermkort, wlan, lyd osv. men laptopen har noen kjekke knapper som volumkontroll, hurtigknapper til mail, internett osv.. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Whitebox brukte jo Compal-notebooks som utgangspunkt for sine maskiner, gjorde de ikke? Mener at http://www.compal.com/asp/driver_dnd/index.htm er et godt utgangspunkt for å finne drivere iallfall. Se under POST-screen (den skjermen som kommer når du starter maskinen) om du ser hva maskinen heter, og så se om du finner den igjen på den siden. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Prøver det, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå