Gå til innhold

IP adresser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Snoop skrev (2002-11-30 15:35):

Hei!

Jeg har et forum for en klan, og idag var en fyr innom med en ukjent IP adresse, og kansje han var fra en annen klan osv, er det en måte for å finne ut mailen hans eller noe sånt?

jeg har IP adressen hans/huns.

Blir vel rimelig vanskelig å finne mail-adressen til fyren, men det fins siter som finner hvor en IP befinner seg i verden og hvem som besørger for den IP-adressen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 15:35, skrev Snoop:

Hei!

Jeg har et forum for en klan, og idag var en fyr innom med en ukjent IP adresse, og kansje han var fra en annen klan osv, er det en måte for å finne ut mailen hans eller noe sånt?

jeg har IP adressen hans/huns.

Du må finne ut hvilken isp som hadde den ip-adressen ved det aktuelle tidspunktet. Så må du spør om denne isp-en vil la deg titte i loggene deres, noe de sikkert gjør :smile:.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 20:21, skrev borre:

Ehh... du har 1900 poster og vet ikke hvordan du skal finne din egen IP??

hehe, joda, jeg viste om ipconfig, men husket ikke hvordan jeg fikk startet den.. i win98 brukte jeg bare start->kjør->ipconfig, dette gikk ikke i win2k... :wink:

takker til alle som hjalp meg! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 22:12, skrev Jannis-15:

Quote:

Den 2002-11-30 20:21, skrev borre:

Ehh... du har 1900 poster og vet ikke hvordan du skal finne din egen IP??

hehe, joda, jeg viste om ipconfig, men husket ikke hvordan jeg fikk startet den.. i win98 brukte jeg bare start->kjør->ipconfig, dette gikk ikke i win2k... :wink:

takker til alle som hjalp meg! :smile:

hmmm. er ikke win 98: winipcfg og ikke ipconfig?

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 22:12, skrev Jannis-15:

Det gikk ikke i Win2000? Hmm.. Det var rart ettersom det faktisk er det du skal gjøre i win2000.

Har du prøvd det, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...