Gå til innhold

Quiz: Gjett Spillet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går til bakkland. Melodien er vel å finne i både 3'ern og 4'ern... Spesifikt er dette en rip fra oblivion...

7829257[/snapback]

Jeg har spillt Oblivion ganske lenge, men kan ikke huske å ha hørt den sangen der :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Går til bakkland. Melodien er vel å finne i både 3'ern og 4'ern... Spesifikt er dette en rip fra oblivion...

7829257[/snapback]

Jeg har spillt Oblivion ganske lenge, men kan ikke huske å ha hørt den sangen der :hmm:

7829265[/snapback]

Det er tittel sangen, altså på hoved/startmenyen. De fleste går vel rett forbi den og rett inn i selve spillinga. Temaer i sangen kan man også finne igjen i andre sanger i spillet.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Det er tittel sangen, altså på hoved/startmenyen. De fleste går vel rett forbi den og rett inn i selve spillinga. Temaer i sangen kan man også finne igjen i andre sanger i spillet.

Aha, hørte på spillet nå :yes:

Hopper som regel så fort over det partiet så har aldri kommet så langt at jeg har gjenkjent det fra morrowind.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
And the first prize goes to....quotor!

Vet du spesifikt hvilken melodi det er?

7829279[/snapback]

Det klarer jeg ikke, men den må da spilles ganske ofte siden jeg klarte å huske den...

Nå tar vi en tekstoppgave. Hvilket spill stammer dette uttrykket fra:

"All your base are belong to us"

Lenke til kommentar

heh.. utrolig nok satt jeg å leste om det spillet tidligere i dag da det kom opp i denne tråden som et sidespørsmål.

Men nå måtte jeg jo jobbe litt igjen.. Tar dere denne?

Hvilket spill?

Hvilken artist?

Og hva heter sangen?

Ok, legger til et bilde selv om det aner meg at det blir veldig lett da.

clip.mp3

post-24817-1170120893_thumb.jpg

Endret av Imidura
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
heh.. utrolig nok satt jeg å leste om det spillet tidligere i dag da det kom opp i denne tråden som et sidespørsmål.

7829292[/snapback]

:blush: Var jeg som sa det, eller la frem noen linker, er litt om for ideer akkuratt nå.

Sangen hørtes ut som om den var fra Jet Set Radio

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Bildet såg da ut som spilter cell. Tipper Pnadora tomorrow, basert ut fra bildet, sangen har jeg aldri hørt så vidt jeg kan huske...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Og det stemmer da også ganske bra. Trodde da den sangen var ganske kjent... The Crystal Method - Name of the game

Screenshotet er fra Splinter Cell, sangen også... Ikke pandora tommorow, men jeg gav deg rett før du redigere.

Endret av Imidura
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Skal ikke påstå sangne ikek er kjent, har bare aldri hørt på musikken i splinter cell-spillene.

Gir nok en gang en lett oppgave siden jeg vil legge meg nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...